Žymos archyvas: klientas

Išduota virš 100000 „Maxima” ir „Snoro lizingas” kortelių „Maestro”

(1)

Bendra UAB „Snoro lizingas” kartu su didžiausiu mažmeninės prekybos tinklu „Maxima” išleista pirkimo išsimokėtinai kortelė „Maestro” sparčiai populiarėja. Šios bendrovės nuo praeitų metų liepos mėnesio savo klientams pradėjo siūlyti ir mažiau nei per metus išdavė … Skaityti toliau

„Hansabankas” siūlo naują investicinį indėlį

Balandžio 4 dieną „Hansabankas” pradeda platinti su BRIK (Brazilijos, Rusijos, Indijos ir Kinijos) akcijų indeksu susietą investicinį indėlį. Tai bus penktasis „Hansabanko” pasiūlytas investicinis indėlis, leidžiantis klientams paprastai ir be rizikos nukreipti lėšas į svarbiausias … Skaityti toliau

Brokeriams svarbu gera nuotaika

Nekilnojamojo turto bendrovės „Ober Haus” Klaipėdos regiono vadovas Gediminas Valantinas tiki, kad viską galima pasiekti. Tik į vienus darbus investuoti reikia mažiau, į kitus – daugiau. Tačiau tai nėra vienintelis vadovo kredo. Pasak jo, bendrovė … Skaityti toliau

„Hansabankas” siūlys su Europos akcijų indeksų krepšeliu susietą investicinį indėlį

Nuo pirmadienio (kovo 5 d.) „Hansabankas” pasiūlys klientams investicinį indėlį, kuris bus susietas su Europos akcijų indeksų krepšeliu. Tai stabilios Vakarų Europos ekonomikos ir sparčiai augančios Rytų Europos ekonomikos derinys. Naujojo investicinio indėlio terminas bus … Skaityti toliau

Medicinos ekspertai Klaipėdoje draudimo bendrovėms nereikalingi

Gyvybės draudimo kompanijų Klaipėdoje – devynios galybės, bet nė viena iš jų mieste nesamdo medicinos ekspertų. Ir ne todėl, kad tokių specialistų trūktų – draudikai tvirtina, kad ir Vilniuje jų samdomi ekspertai spėja laiku atlikti … Skaityti toliau

Atnaujinus įstatymą perukai nebepadės

Priėmus atnaujintą Azartinių lošimų įstatymą turėtų būti nustatoma kiekvieno apsilankiusiojo lošimo namuose tapatybė, o bet koks laimėjimas apmokestinamas gyventojų pajamų mokesčiu. Dauguma lošimo operatorių šiomis bei kitomis numatomomis naujovėmis piktintis nelinkę, tačiau stebisi, kaip visus … Skaityti toliau

Ant parako statinės – kasdien

Į pagalbą nuolat skubančios socialinės darbuotojos nesijaučia saugios ne tik dėl nepakankamo atlygio, bet ir rizikingo darbo. Įžeidinėjimai, grasinimai susidoroti, baimė užsikrėsti ligomis – jų kasdienybė. Ne vienai teko patirti ir fizinį smurtą. Tačiau to, … Skaityti toliau

Draudikai primena

Įpratę būti informuoti, kada pasibaigs draudimo sutarties galiojimo laikas, klientai pyksta, jei apie tai niekas jiems nepraneša. Neprasitęsęs automobilio privalomojo civilinės atsakomybės draudimo sutarties klientas avarijos atveju gali turėti nemažų nuostolių. Skirtingų draudimų bendrovių atstovų … Skaityti toliau

Fiksuotojo ryšio abonentai migruoja vangiai

Sparčiau keisti ryšio tiekėją pasiliekant seną telefono numerį labiau linkę mobiliojo ryšio klientai. Fiksuotojo ryšio abonentai tai daro kur kas lėčiau. Kai kurios bendrovės dėl to kaltina rinkoje dominuojančią TEO LT. Numerio perkėlimo paslauga – … Skaityti toliau

Naujas automobilis – įkandama prekė

Bankai pirkėjams siūlo vis daugiau įvairiausių būdų įsigyti naują automobilį pernelyg nesusiveržiant diržo. Paprastiems žmonėms kol kas nerealu svajoti apie mokestines lengvatas perkant naują komercinės paskirties automobilį kaip yra įmonėms. Jos susigrąžina sumokėtą PVM. Finansų … Skaityti toliau