Žymos archyvas: klientas

Bendrieji telefonai – ir kantrybei išbandyti

Bendrus informacijos telefonų numerius įsteigusios bendrovės tikina, kad jie veikia klientų patogumui. „Vakarų ekspreso” atlikto eksperimento rezultatai rodo, kad paskambinus tokiais numeriais, kol atsilieps darbuotojas dažniausiai reikia laukti apie pusę minutės. Nepralenkiama rekordininke šioje srityje … Skaityti toliau

Kelių chuliganų žalas atlygina visi vairuojantieji

Karui keliuose neslopstant, ne gyvybės draudimo kompanijos skaičiuoja neregėtus žalų nukentėjusiesiems atlyginimo dydžius. Tačiau jiems nepavyksta rasti būdo specialias įmokas pritaikyti mažai patyrusiems ir dažnai agresyviausiems jauniems vairuotojams – mirtino karo žalą vienodai atlygina visi … Skaityti toliau

Provokacijų kaina – nemokami pietūs?

Kurortų viešojo maitinimo įstaigos rugpjūtį turi atlaikyti ne tik didelius klientų srautus, bet ir nesąžiningų klientų provokacijas. Kai kurių poilsiautojų pamėgtų maitinimo įstaigų savininkai pasakojo, kad klientų patiekaluose neva aptikti sliekai ar varžteliai – vos … Skaityti toliau

Batai grąžinami, grandinėlė – ne visada

Grąžinant pirkėjui neįtikusias prekes, neaiškūs įstatymai vartotojams ir pardavėjams palieka laisvės interpretacijoms. Prekių kelionės maršrutas „parduotuvė-namai-parduotuvė” atveria kelią piktnaudžiauti ir pirkėjams, ir pardavėjams. Norintys grąžinti prekę vartotojai susiduria ne tik su sunkumais bandydami įrodyti pardavėjui … Skaityti toliau

Kūną puošia elfais ir drakonais

Vasarą tatuiruočių meistrai tiesiog neatsigina klientų. Ištatuiruoti ir apnuoginti kūnai reklamuoja puikų meistrų darbą. Laukia eilėse Tatuiruočių meistras Timūras Gembickis-Timoor pasakojo, kad šiuo metu žmonės eilėse laukia po dvi savaites. Į saloną atvažiuoja iš viso … Skaityti toliau

Duris užtrenkia juodieji sąrašai

Apsikiaulinęs klientas gali būti nepageidaujamas svečias ir kituose restoranuose ar viešbučiuose. Juoduosius sąrašus turi ne tik pavienės įstaigos, bet ir maitinimo įstaigas bei viešbučius vienijančios asociacijos. Maitinimo įstaigų ir viešbučių juoduosiuose sąrašuose atsiduria nemalonumų įstaigai … Skaityti toliau

Atsiskaitymas banko kortele – vis dar prabanga

Šiame technologijų ir greitų paslaugų amžiuje yra dalykų, kurie vis dar primena gūdų sovietmetį. Ne tik užsienietį, bet ir klaipėdietį nemaloniai nustebina faktas, kad už kai kurias populiarias paslaugas uostamiestyje nėra galimybių atsiskaityti banko kortele. … Skaityti toliau

Ligų ištakos – išgyvenimuose

„Mūsų pokalbis – mano vaistai”, – sakė pirmoji Zigmundo Froido pacientė. Šiandieninė karta vis dažniau problemas, kurios anksčiau priklausė religijos ir medicinos sričiai, sprendžia kartu su psichoterapeutais. Atveria akis Psichoterapija – asmenybės istorijos aptarimas, suvaidinimas, … Skaityti toliau

Dėl darbo – sutarčių pinklės

(1)

Įdarbinimo paslaugas užsienyje siūlančios agentūros apsidraudžia klientų sąskaita. Už tarpininkavimo paslaugas imdamos tūkstančius litų, bendrovės patiklius klientus mainais ragina patikėti jų garbės žodžiu. Klaipėdietis Saulius Saukalas pasirašė sutartį su bendrove „Aulina Consulting”, organizuojančia lietuvių įdarbinimą … Skaityti toliau

Psichologinis spaudimas ir spąstai derybose

Pastaruoju metu vis dažniau kalbama apie derybas, kurios veda prie abipusio laimėjimo. Sakoma, jog geras derybininkas sukurs tokią situaciją, kuri bus naudinga tiek pardavėjui, tiek ir pirkėjui. Nors tai skamba labai patraukliai, realiame gyvenime taip … Skaityti toliau