Žymos archyvas: klientas

Arbatpinigiai mažesni

Kai kurie verslininkai vis dar neprisipažįsta jaučiantys sumažėjusį gyventojų išlaidavimą, tačiau patys vartotojai tvirtina, kad teko gerokai pakoreguoti įvairias išlaidas, arbatpinigius – taip pat. Lietuvoje arbatpinigių kultūra jau įleido gilias šaknis. Restoranų lankytojams nebekyla abejonių, … Skaityti toliau

E.parduotuvės – dar kūdikiai

Skeptiškas požiūris į pirkimą internetu kinta nežymiai. Įsigyti prekių internetu vis dar bijomasi dėl nepasitikėjimo prekių ir paslaugų kokybe, bei asmeninių duomenų saugumu. Padeda rekomendacijos Galimybė prekes įsigyti internetu daugeliui šiandien ne tik patrauklu, bet … Skaityti toliau

Doleris atsisveikina su skolininkais

„Kokia valiuta norite imti paskolą?” – tokį klausimą bankininkai užduoda kiekvienam, prašančiam kredito. Ir priduria: „Litais ar eurais?”. Galimybė skolintis JAV doleriais daugumoje bankų išlikusi, bet nesiūloma. Nuo 2001 metų vidurio iki dabar euro kursas … Skaityti toliau

Klientų lojalumas. Ar verta į tai investuoti?

Šiais laikais tapo labai madinga kalbėti apie tai, kaip ilgam išlaikyti klientą, priversti pirkėją sugrįžti vėl ir vėl. Šiam tikslui pasiekti versle taikomos įvairios lojalumo programos, nuolaidų sistemos, žaidimai, loterijos ir daugybė kitų priemonių. Konsultantai, … Skaityti toliau

Gražiai supakuota dovana gali pateikti ir nemalonių siurprizų

(2)

Prieš didžiąsias metų šventes artėjant dovanų pakavimo bumui, šia paslauga parduotuvėse ar prekybos centruose ketinantys pasinaudoti klaipėdiečiai turėtų būti itin atidūs. Ypač tuomet, kai priedovanos ketina pridėti vokelį su pinigais. Gali atsitikti taip, kad vokelis … Skaityti toliau

Mokaisi investuoti? Investuok!

Verta bent kartą per metus pasitikrinti, kaip turimos investicijos atitinka mums svarbiausius kriterijus, ir mokytis iš savo investavimo klaidų. Nuo lapkričio 1-osios Lietuvoje pradėjo galioti Europos finansinių priemonių rinkų direktyvos MIFID (angl. – Markes in … Skaityti toliau

Nekokybiški mobilieji telefonai – pirkėjų rūpestis

(1)

Įsigiję naują prekę tikimės, kad ji tarnaus ilgai. Naujų batų iškart nenešame batsiuviui, o drabužių siuvėjui. Jei pasitaiko nekokybiškas pirkinys, savaime suprantama, jis privalo būti pakeistas į kitą. Tačiau tai daryti jau seniai atsisakė mobiliojo … Skaityti toliau

Aukštą technologijų lygį demonstruos parodoje

Šią savaitę vyksiančioje parodoje „InfoBalt” didžiausia šalies akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai” pristatys aukšto lygio informacines technologijas. Kaip ir kasmet, paroda vyks spalio 25-27 dienomis ir truks tris dienas. Tarptautinė informacijų visuomenės ir technologijų paroda „InfoBalt … Skaityti toliau

Tatuiruočių mėgėjams – spąstai

Tatuiruočių meistrai ir auskarų vėrėjai būgštauja, kad netrukus ne tik liks be darbo, bet ir ištuštintomis piniginėmis. Taip esą atsitiks įsigaliojus naujam reikalavimui registruoti klientus. Kyla pavojus užsikrėsti Gruodžio 1-ąją įsigalios higienos norma, pagal kurią … Skaityti toliau

Telekomunikacijų įmonės klaidina klientus

Smulkus sutarčių šriftas, žmonėms nesuprantami paaiškinimai kitoje sutarties pusėje kelia daug klaustukų mobiliojo ryšio paslaugų vartotojams. Klaidina žmones Kai kurių įmonių klientai apsigauna, kai pasirašo telefonų abonentų sutartis. „Pasirinkau vienos telekomunikacijų kompanijos planą. Sutartyje didelėmis … Skaityti toliau