Draudikai primena

Įpratę būti informuoti, kada pasibaigs draudimo sutarties galiojimo laikas, klientai pyksta, jei apie tai niekas jiems nepraneša.

Neprasitęsęs automobilio privalomojo civilinės atsakomybės draudimo sutarties klientas avarijos atveju gali turėti nemažų nuostolių.

Skirtingų draudimų bendrovių atstovų teirautasi, ar draudikams būtina priminti, kad klientams laikas pratęsti draudimo sutartį.

„Visada siekiame, kad mūsų klientai apie besibaigiantį privalomojo draudimo liudijimą būtų informuojami likus pakankamai laiko jam atnaujinti. Laiškai su priminimais išsiunčiami maždaug prieš mėnesį. Juose informuojame apie besibaigiantį draudimo liudijimo galiojimo laiką ir jo atnaujinimo „Lietuvos draudime” sąlygas. Laiške būna dokumentai, būtini sutarties atnaujinimui. Juos užpildęs ir sumokėjęs draudimo įmoką, klientas netrukus paštu gauna naują draudimo liudijimą”, – aiškino bendrovės „Lietuvos draudimas” atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta.

Bendrovėje „Lietuvos draudimas” yra ir klientų aptarnavimo telefonu centras, kurio darbuotojai klientams apie draudimo poliso galiojimo pabaigą klientams praneša telefonu.

„Svarbiausia, kad draudžiantis klientai mums būtų nurodę teisingus kontaktinius duomenis. Todėl reikėtų pasikeitus gyvenamajai vietai, telefono numeriui apie tai informuoti ir draudimo kompaniją”, – prašė pašnekovas.

Draudimo kompanijos „PZU Lietuva” Viešųjų ryšių ir rinkodaros departamento direktorė Rasa Paulienė sakė, kad apie besibaigiančias draudimo sutartis jie taip pat stengiasi pranešti laišku arba telefonu.

„Šiuo metu apie tai 100 procentų klientų dar neinformuojame, bet tai mūsų prioritetinė užduotis”, – teigė R.Paulienė.

Direktorė sakė, kad įstatymai nereglamentuoja termino, kada klientas turėtų būti įspėtas apie besibaigiantį draudimą, todėl tai – kiekvienos bendrovės apsisprendimo ar vidaus tvarkos reikalas.

„Kad reikia prasitęsti draudimo sutartį, klientams primename likus 10-30 dienų iki jos galiojimo pabaigos. Paprastai apie tai pranešame laišku. Jeigu kliento mums nurodytas adresas tikslus, jį laiškai su priminimais turėtų pasiekti. Nebent klientas persikėlė gyventi kitur ir mūsų apie tai neinformavo”, – sakė bendrovės „Ergo Lietuva” rinkodaros vadovas Irmantas Šerys.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.