Žymos archyvas: pratimus

Žalgiriečiai jėgų semiasi Palangoje

Palangoje stovyklaujantys „Žalgirio“ krepšininkai penkias dienas net purškiant lietui bėgiojo miške ir atliko įvairius fizinius pratimus lauke, o vakar vėl paėmė į rankas krepšinio kamuolį. Žaidėjai laidė juokus „Vykdome kombinuotą treniruočių ciklą, – teigė „Žalgirio“ komandos treneris Rimantas Grigas. – … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Sportas | Žymos: , , , , , , , , , , , | Komentuoti

Kalanetika – ideali mankšta ir verslininkei, ir namų šeimininkei

Kalanetika drąsiai konkuruoja su joga bei pilateso mankšta. Ir neretai laimi didesnį sulieknėti norinčių moterų palankumą, nes ją praktikuojančios pastebėjo, jog svorį meta greičiau nei užsiimdamos kita mankšta. Kalanetiką jau senokai pamėgo JAV ir Europos moterys. Lietuvoje ji atsirado maždaug … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Moterims | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , | komentarai 8

Vaizduotė padeda atsipalaiduoti

Stengdamiesi pabėgti nuo kasdienės įtampos, išspręsti emocines problemas žmonės renkasi daugybę relaksacijos metodų – nuo profesionalių psichoanalitikų konsultacijų iki vizitų pas įvairius šarlatanus. Šiuolaikinė psichoterapija siūlo gana naują būdą, kaip kontroliuoti stresą ir dėl jo poveikio kylančius negalavimus – autogeninę … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Psichologija | Žymos: , , , , , , , , , | Komentuoti

Sielai – ramybė, kūnui – stiprybė

Apie ypatingą jogos galią grąžinti sielos ir kūno energiją esame girdėję ne vienas. Iš Indijos atėjusiu dvasinio ir fizinio tobulėjimo menu vis labiau domisi sielos harmonijos ištroškę lietuviai. „Shambu“ jogos centro instruktoriai Andrius ir Iva juokauja, jog Lietuvą pagrįstai galima … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Laisvalaikis | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , | 1 komentaras

Seksualinė mankšta moterims

Šis nesudėtingas pratimų kompleksas padės geriau valdyti kūną lovoje, suteikti daugiau malonumo sau ir partneriui. Kalbama, kad tokius pratimus atlikinėjo netgi Merlina Monro. I etapas Šiuos pratimus pradėkite daryti gulėdamos. Vėliau sugebėsite juos lengvai atlikti bet kokioje padėtyje ir bet … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Moterims | Žymos: , , , , , , , | Komentuoti

Sporto salėje – kova su per dideliu svoriu

Artėjant paplūdimių sezonui itin norisi, kad pilvas būtų stangrus ir raumeningas, o ant šlaunų, sėdmenų ir kitų kūno dalių neliktų per didelio riebalų sluoksnio. Aerobika salėje, vandens aerobika, fitnesas, o gal „Body flex“ pratimai – koks sportas sveikai ir lengvai … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Medicina | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Komentuoti

Šuns klusnumas reikalauja kantrybės

Dresuojant šunį reikia nepamiršti apsiginkluoti kantrybe, nes šuns klusnumas – nuoseklaus darbo rezultatas. Pratimai kartojami ne po kelis, o po kelias dešimtis kartų. Rezultatą lemia ne tik dresuotojo kantrybė, bet ir įgimtos šuns savybės. „Pas mane“ Šią komandą reikia pradėti … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Augintiniai | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 komentaras

Kodėl jogai šypsosi

„Jogos tikslas – ne ant galvos stovėti, o su savim susidraugauti, nusiraminti, atsipalaiduoti. Joga nekenčia prievartos, ir pratimus reikia daryti taip, kad būtų malonu kūnui“, – sako jogos instruktorė Tamara Fateičeva, tikindama, kad lankyti jogos užsiėmimus gali ir senukai, ir … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Medicina | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 komentaras

Kelias į sveikatą ir jaunystę – trys jogos pozos

Jei žmonės žinotų, kad kasdien pakanka atlikti tik tris fizinius pratimus, visi būtų sveiki ir jauni. Skamba neįtikėtinai, tačiau šį mėnesį uostamiestyje duris atvėrusiame moderniame Jogos centre dirbanti jogos mokytoja Rasa Vaitiekūnienė teigia, kad kasdien reikėtų pastovėti ant galvos, padaryti … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Medicina | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 komentaras