Kategorijos
- Aplinkosauga
- Augintiniai
- Ekonomika
- Informacinės technologijos
- Interjeras
- Įvairenybės
- Justicija
- Kinas
- Kultūra
- Laisvalaikis
- Lietuvoje
- Medicina
- Mityba
- Mokslas
- Moterims
- Nuomonė
- Pasaulyje
- Politika
- Psichologija
- Receptai
- Renginiai
- Šeima ir namai
- Specialistai konsultuoja
- Sportas
- Statyba
- Švietimas
- Transportas
- Vaikai
- Vyrams
- Žiniasklaida
Žymos archyvas: industrija
„Alita” laimėjo konkursą įsigyti gėrimų gamybos įmonę Serbijoje
AB „Alita” ir Švedijos finansinės-investicinės kompanijos „United Nordic Beverages” konsorciumas laimėjo valstybei priklausančios Serbijos alaus daryklos „Beogradska Industrija Piva” privatizavimo konkursą ir teisę įsigyti 51,9 proc. šios įmonės akcijų. Konsorciume „Alitai” priklauso kontrolinis akcijų paketas. … Skaityti toliau
Keturkojų malonumai
(2)Šunų gyvenimas – šuniškas? Nebe. Jis – karališkas. Aišku, jeigu pasiseka su šeimininkais. Kai kurie jų keturkojų komfortui išleidžia daugiau pinigų nei patys sau. Šuniukai lepinami penkių žvaigždžių viešbučiuose, jiems kuriamas specialus alus, o kastruotiems … Skaityti toliau
Grožio industrija griauna kinių likimus
Dėl filme „Curse of The Golden Flower” demonstruojamų tarpų tarp krūtų damos ėmė skubėti pas plastinius chirurgus darytis krūtų didinimo operacijų. 1999 metais Šanchajuje su žiburiu reikėjo ieškoti plastinės chirurgijos klinikų. Šiandien jų daugiau kaip … Skaityti toliau
Kova su stresu tampa vis pelningesnė
Kovos su stresu industrija atsidūrė tarp sparčiausiai besivystančių ekonomikos sektorių, o ekspertai jos metinę apyvartą vertina 29,5 mlrd. litų, praneša naujienų agentūra „Reuters”. Prognozuojama, kad per ateinančius dvejus metus ši suma padidės iki 37,5 mlrd. … Skaityti toliau
Moterų lieknėjimo virusas
Apklausos teigia, kad apie 60 procentų vyrų linksta prie apvalesnių moteriškų formų, dar 20 proc. – glėbyje laikytų ir storules Pagaliau prasiveržė pavasaris, atėjo laikas saulei ir aplinkiniams parodyti apnuogintą kūną. Kaip jis atrodo? Tai … Skaityti toliau
Klaipėda toli nuo reklamos industrijos
Lietuviai dar nelinkę reklamuotis netradiciniais ar net šokiruojančiais būdais. Tačiau reklamų kūrėjai pripažįsta, kad būtent toks yra vienas iš tiesiausių kelių būti išgirstam ar pamatytam. Pavyzdžiui, viename reklaminiame klipe rodoma, kaip žmogus praranda savo ranką … Skaityti toliau