Žymos archyvas: apimtys

„Begos” kompanija investuoja į naujų terminalų plėtrą

(1)

Didžiausia Klaipėdos uoste birių krovinių krovos kompanija „Bega” pradėjo eksploatuoti naują 50 tūkst. tonų talpos sandėlį ir modernią krovos technologinę liniją. Pasak „Bega” generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, naujasis sandėlis ir moderni birių krovinių krovimo į … Skaityti toliau

SAMPO: investavimo apimtys išaugo 2,5 karto

AB SAMPO banko išplatintų investicinių instrumentų (fondų ir investicinių indėlių) aktyvai per metus iki 2007 m. kovo 31 dienos išaugo 2,5 karto iki 245,54 mln. litų. Pasak SAMPO banko specialistų, didėjant infliacijos tempams, vis daugiau … Skaityti toliau

Per pirmąjį metų ketvirtį daugiausiai reklamos skelbta internete, mažiausiai – kine

2007 m. sausio-kovo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, televizijos reklamos apimtys išaugo 28,5 proc. Šiais metais per tris mėnesius televizijoje buvo ištransliuota 3,4 milijono sekundžių reklamos, 155 tūkstančiai reklaminių klipų, rodo bendrovės … Skaityti toliau

Lietuvoje daugėja statybininkų iš užsienio

Per metus Lietuvoje užregistruojama apie 120 tūkst. laisvų darbo vietų, iš jų apie 14 proc. – statybose. Statybos įmonės darbuotojų vis dažniau ieško užsienyje. Lietuvos darbo biržos (LDB) duomenimis, statybose 2004-2006 metais įdarbinta apie 300 … Skaityti toliau

„Hyundai” – sėkmingiausias mažų automobilių klasės pardavėjas Baltijos šalyse 2006-aisiais

Praėjusiais metais „Hyundai” distributorių tinklas Baltijos šalyse pardavė 4325 automobilius. „Hyundai Getz” tapus populiariausiu „Hyundai” modeliu visose trijose Baltijos šalyse, „Hyundai” užėmė pirmąją vietą tarp mažų automobilių pardavėjų regione. „Hyundai Motor Baltic”, kurie yra „Hyundai” … Skaityti toliau

Pernai Lietuvos reklamos rinka augo beveik penktadaliu

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup” duomenimis, per 2006 metus šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 18,3 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai skirta … Skaityti toliau

Verslininkus į naujas rinkas vilioja diplomatai

Lietuviai kol kas nedrąsiai žvalgosi Pietų Kaukazo pusėn, kur galioja visai kitos verslo kultūros taisyklės Pietų Kaukazo valstybės – Azerbaidžanas, Armėnija ir Gruzija – didžiausio dėmesio Lietuvoje sulaukia dėl politinių įvykių. Rimstant politinėms aistroms, diplomatai … Skaityti toliau

Rumunija ir Bulgarija verslo žemėlapyje atrandamos iš naujo

Lietuvos verslininkai neskuba pasinaudoti patirtimi ir žengti į ES naujokių rinkas Naujosios ES narės – Bulgarija ir Rumunija – mūsų šalies verslininkams primena Lietuvą prieš kelerius metus, tačiau lietuviško verslo tradicijas čia pasiryžusios diegti tik … Skaityti toliau

„Vilniaus baldų“ restruktūrizacija „augina“ gamybos efektyvumą

AB „Vilniaus baldai” pernai rudenį pradėti struktūriniai pertvarkymai jau duoda akivaizdžius rezultatus – per keturis pokyčių mėnesius vieno darbuotojo vidutiniškai per dieną pagaminamos produkcijos apimtys išaugo 37,6 proc., o įmonės vienos dienos produkcijos apimtys padidėjo … Skaityti toliau

Garso kasetės traukiasi iš rinkos

Specialistų prognozėmis, garso kasetės, apie keturis dešimtmečius ištikimai tarnavusios melomanams ir besimokantiesiems kalbų, po kelerių metų visiškai pasitrauks iš Lietuvos rinkos. 1963-iaisiais sukurtą analoginę garso kasetę pranašesnės skaitmeninės laikmenos išstūmė iš lyderės pozicijų jau praėjusį … Skaityti toliau