Žymos archyvas: reklamuotis

Reklamos cerberis bus griežtesnis

Televizijose neliks politikų nuopelnus šlovinančių reportažų, o likus mėnesiui iki Seimo rinkimų bus galima girtis tik per biudžeto lėšomis apmokėtą tiesioginį eterį. Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) vakar patvirtino rekomendacijas dėl politinės reklamos žiniasklaidos priemonėse. Jomis privalės vadovautis visos reklamuotis panūdusios … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Politika | Žymos: , , , , , , | Komentuoti

Lauko reklamos stendai dygsta rečiau

Finansiškai nelengvi metai jau spėjo apkarpyti įmonių reklaminių kampanijų biudžetą. Todėl teigiama, kad nauji lauko reklamos stendai greitkelių pakelėse šiemet jau neaugs lyg grybai po lietaus, kaip pernai. Įmonės, galinčios reklamai per metus skirti 50-100 tūkst. litų, savo planų nepakeitė … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Ekonomika | Žymos: , , , , , , , , , , , , , | Komentuoti

Sėkminga reklama – tik vietoje ir laiku

Per pastaruosius kelerius metus ištobulėjo ne tik pati reklama, bet ir „užaugo“ jos užsakovai. Augant produktų ir paslaugų kainoms įmonėms neišvengiamai tenka ieškoti naujų būdų, padėsiančių atlaikyti konkurenciją ir didinti savo pajamas. „Anksčiau užsakovai lyg ir žinodavo, ko nori, tačiau … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Ekonomika | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Komentuoti

Rinkimų taktika – paspausti daug rankų

Prasidėjus artėjančių rinkimų agitacijai partijos mažiau išlaidauja brangioms reklamoms ir ekspertų patarimams. Daugiausia jėgų skiriama kelionėms po Lietuvą, susitikimams su žmonėmis. Į savivaldos rinkimus partijos veržiasi rengdamos susitikimus kaimuose ir miestuose. Kai kurios politinės jėgos apskritai atsisakė brangiai kainuojančios reklamos … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Politika | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , | Komentuoti

Geriausia reklamuotis užsienio naujienų skiltyse

Tinkamiausia vieta reklamuotis spaudoje – užsienio naujienų skiltys. Tai atskleidė reklamos žiniasklaidoje planavimo agentūros „Universal McCann Trendmark“, atlikta spaudos skaitytojų elgsenos analizė Lietuvoje. „Tradiciškai manoma, kad užsienio naujienos Lietuvos gyventojus domina palyginti nedaug. Tačiau mūsų atlikta analizė rodo, kad populiarumu … Skaityti toliau

Paskelbta kategorijoje Ekonomika | Žymos: , , , , , | Komentuoti