„Mitsubishi Motors“ sukūrė du naujus MIVEC variklius

„Mitsubishi Motors“ pranešė sukūrusi du visiškai naujus variklius. Tai benzininis 4 cilindrų 2,4 l darbo tūrio ir 3 cilindrų 0,7 l tūrio varikliai. Abiejų naujų agregatų cilindrų blokas pagamintas iš aliuminio, juose pritaikyta moderni MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control) technologija.

Pranešama, kad naujieji varikliai debiutuos Japonijos rinkai skirtuose modeliuose. 4 cilindrų jėgainė pirmą kartą bus sumontuota į spalį Japonijos salonuose pasirodysiantį naują „Mitsubishi Outlander“ visureigį, o 3 cilindrų variklis pirmą kartą bus sumontuotas į visiškai naują mažos klasės automobilį „Mitsubishi i“, kurio premjera Japonijoje numatyta kitų metų sausio mėnesį.

Kurdami naujus variklius, „Mitsubishi Motors“ inžinieriai kėlė sau tikslą pasiekti didesnę variklio galią, mažesnes kuro sąnaudas, minimalų variklio svorį bei dydį ir maksimaliai sumažinti gamybos kaštus.

Analogiška variklio kūrimo koncepcija jau buvo panaudota 2004 metais bendrai su koncernu „DaimlerChrysler“ kuriant A9 tipo variklius, kurie dabar montuojami į „Mitsubishi Colt“ modelius.

Naujuosiuose „Mitsubishi Motors“ MIVEC varikliuose panaudotos visos pažangiausios technologijos. Tai – kintamų vožtuvų fazių sistema, aliumininis cilindrų blokas, tiesiogiai valdomų vožtuvų technologija, itin tyli paskirstymo grandinė, iš plastiko pagaminti komponentai (įsiurbimo kolektorius, cilindrų galvutės dangtis ir t.t.) bei ne iš variklio priekio, o iš galo išeinanti išmetimo sistema.

Abiejuose naujuose MIVEC varikliuose pritaikytos svorį taupančios technologijos. Pavyzdžiui, aliumininis cilindrų blokas variklio svorį sumažina net 10 procentų. Tai teigiamai atsiliepia ne tik variklio ekonomiškumui, bet ir dinaminėms automobilio savybėms. Siekiant užtikrinti nepriekaištingą variklių kokybę ir patikimumą, naujieji agregatai praėjo labai griežtą bandymų procesą.

4 cilindrų MIVEC variklis

Naujajame 2,4 l MIVEC variklyje pritaikyta „Mitsubishi“ patentuota įsiurbimo ir išmetimo kanalų išdėstymo cilindrų galvutėje schema bei pačios įsiurbimo ir išmetimo sistemos. Jų dėka pasiektas geriausias klasėje galingumas ir sukimo momentas. Variklyje taip pat įdiegta „Mitsubishi“ patentuota kintamų vožtuvų fazių sistema MIVEC, dvigubos sienelės nerūdijančios plieno išmetimo kolektorius ir didelio našumo katalizatorius. Šie komponentai garantuoja ekonomiškumą ir mažą emisijų kiekį.

Šių technologijų dėka naujasis variklis yra 5 procentais galingesnis, negu iki šiol gamintas 4G69 tipo 2,4 l MIVEC agregatas. Tikimasi, kad naująjį variklį naudosiantis būsimos kartos „Mitsubishi Outlander“ gaus net 4 žvaigždutes vertinant mašinos ekologiškumą. Tai reiškia, kad jame sumontuoto variklio emisijos bus net 75 procentais mažesnės negu Japonijos įstatymais nustatyta norma. Be to, naujojo „Outlander“ kuro sąnaudos bus net 5 procentais mažesnės už tik 2010 metais Japonijoje įsigaliosiančius kuro sąnaudų standartus.

Naujajame variklyje taip pat patobulintos degimo charakteristikos, kurias suteikia MIVEC sistema valdanti tiek įsiurbimo, tiek išmetimo vožtuvus. Jame naudojamas kompaktinis išsvėrimo modulis su integruotu alyvos siurbliu bei itin tyli paskirstymo grandinė, sumažinanti triukšmo lygį visame variklio sūkių diapazone.

Išmetimo kolektoriaus montavimas galinėje variklio dalyje sumažino variklio plotį. Sutaupyta erdvė leido padidinti skaudžias avarijos pasekmes mažinančias deformacines zonas.

Esminę naujojo 2,4 l MIVEC variklio konstrukciją bendrai kūrė „Mitsubishi Motors Corporation“, „Chrysler Group“ ir „Hyundai Motors“ aljansas. „Pasaulinio variklio“ vardu pakrikštytas projektas leido suvienyti visų trijų kompanijų geriausias idėjas, technologijas ir pasiekti mažesnius kūrimo kaštus. Tiesa, kiekviena iš trijų kompanijų galutinį naujo variklio derinimą atliko pati, pritaikydama jį konkrečių rinkų ir konkrečių modelių poreikiams.

Naujojo 2,4 l variklio gamyba Japonijoje bus pradėta jau šį mėnesį. Jau dabar neabejojama, kad šis variklis taps vienu populiariausių gamoje ir ilgainiui bus montuojamas ne tik į „Mitsubishi Outlander“, bet ir į kitus naujausius „Mitsubishi“ modelius.

3 cilindrų MIVEC variklis

Naujas 3 cilindrų 660 cm3 variklis garantuoja aukštus galios ir sukimo momento rodiklius, tuo pačiu yra ekonomiškas ir itin ekologiškas. Turbokompresorinis 3 cilindrų agregatas išvysto net 64 AG maksimalų pajėgumą. Nepaisant tokio galingumo, naujasis variklis yra net 15 procentų ekonomiškesnis lyginant su kitais panašaus tipo ir dydžio varikliais. Be to, jo emisijos net 50 procentų mažesnės negu to reikalauja Japonijoje galiojantys griežti ekologijos įstatymai.

45 laipsnių kampu sumontuotas variklis suteikė inžinieriams daugiau erdvės projektuojant priekinę automobilių dalį bei leido padidinti ratų bazę. Šie parametrai leidžia sukurti ne tik didesnę salono erdvę, geresnes valdymo savybes, bet ir patrauklesnį, labiau užapvalintą kėbulo dizainą.

Negana to, elektra valdomas akceleratorius užtikrina tolygų, bet pakankamai galingą pagreitį, iš kurio eliminuojamas turbokompresoriniams varikliams būdingas trūkčiojimas.

Vairavimo malonumą ir tik aukštesnės klasės automobiliams būdingą komfortą garantuoja ypatingas dėmesys garso ir vibracijų izoliacijai. Didžiąja dalimi prie to prisidėjo variklyje sumontuota itin tyli paskirstymo grandinė ir iš aliuminio pagamintas alyvos karteris, suteikiantis papildomą variklio bloko standumą.

Naujasis 3 cilindrų MIVEC variklis bus gaminamas „Mitsubishi Motors Corporation“ priklausančioje Mizushima variklių gamykloje.

Naujas 4 cilindrų MIVEC variklis:

Darbinis tūris – 2359 cm3;

Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga (mm) – 88 × 97;

Maksimalus galingumas – 125 kW (170 AG);

Maksimalus sukimo momentas – 226 Nm.

Naujas 3 cilindrų MIVEC variklis:

Darbinis tūris – 659 cm3;

Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga (mm) – 65.4 × 65.4;

Maksimalus galingumas – 47 kW (64 AG);

Maksimalus sukimo momentas – n.d..

„Mitsubishi Motors“

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.