Šių metų pirmąjį pusmetį Lietuvos interneto reklamos rinka savo apimtimis pirmą kartą viršijo išlaidas interneto reklamai Estijoje ir siekė daugiau nei 4,5 mln. litų.
TNS Gallup visose Pabaltijo valstybėse jau ilgiau nei vienerius metus stebi interneto reklamos rinką ir surinkti duomenys leidžia lyginti ne tik pasiektus rezultatus, bet ir jų pokyčius per praėjusį laikotarpį :
2004 m. pirmas pusmetis 2005 m. pirmas pusmetis Augimas
Latvija: 2 000 000 Lt 3 500 000 Lt 75%;
Estija: 3 500 000 Lt 4 000 000 Lt 14%;
Lietuva: 2 500 000 Lt 4 500 000 Lt 80%.
„Akivaizdu, kad rinkos tendencijos tokios kaip mes ir prognozavome”- sako reklamos tinklo Ad.net direktorius Egidijus Sirvydis – „Jau kelintus metus iš eilės pajamos iš reklamos internete Lietuvoje auga greičiau nei kituose žiniasklaidos kanaluose”.
Spartų interneto reklamos rinkos augimą Lietuvoje lemia: nuolatos augantis interneto vartotojų skaičius, kuris dabar jau viršija 780 tūkstančių vartotojų per mėnesį, pažangių reklamos demonstravimo sistemų naudojimas, nes tik tokių sistemų naudojimas leidžia efektyviai demonstruoti reklamą ir tiksliai įvertinti jos efektyvumą.
Ypatingą reikšmę turi didelis Lietuvos interneto rinkos skaidrumas. Bendrovės Gemius atliekami išsamūs tinklalapių lankomumo tyrimai leidžia tiksliai planuoti reklamos kampanijas ir tai įtikina potencialius užsakovus, kad jų lėšos skirtos reklamai bus panaudotos maksimaliai efektyviai.
TNS Gallup antrus metus atliekamas interneto reklamos monitoringas leidžia analizuoti rinkos tendencijas ir planuoti rinkodarą internete atsižvelgiant į konkurentų veiksmus. Kaip ir ankstesniais metais didžiausias lėšas reklamai internete skiria mobiliojo ryšio bendrovės bei finansinės institucijos. Šiais metais labai suaktyvino savo reklamą internete aviakompanijos ir aviabilietų pardavimo internetu bendrovės, naujų automobilių pardavėjai.
Ad.net