Mobiliojo ryšio operatoriams nedreba kinkos

Mobiliojo ryšio operatoriai teigia nejaučiantys vėstančios šalies ekonomikos rykštės. Siekdami neprarasti klientų ir skatinti dar didesnį mobiliojo ryšio vartojimą, jie žada siūlyti patrauklias teikiamų paslaugų kainas.

Optimistiškai nusiteikę mobiliojo ryšio operatoriai neatmeta tikimybės, kad teigiamos nuotaikos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje ilgainiui gali ir prasisklaidyti: ateityje klientų skaičių ir galimybes naudotis mobiliuoju ryšiu gali sumenkinti sąstingis NT rinkoje, brangstantys energetiniai ištekliai ir maisto produktai, nekokios perspektyvos darbo rinkoje.

Vairą keis į telefoną.
Tačiau, kaip teigė „Omnitel” viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras, pesimistinės rinkos nuotaikos, kurios vyrauja beveik visur, kol kas mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų vartojimo nepalietė. „Priešingai – pastebimos gerėjimo tendencijos”, – tvirtino jis, aiškindamas, kad brangstant degalams, gyventojai užuot sėdę į automobilį ar autobusą ir vykę aplankyti draugų bei artimųjų, verčiau su jais susisieks mobiliaisiais telefonais ar mobiliuoju internetu. Tas pats pasakytina ir apie verslo klientus, kurie dalykinių reikalų tvarkymą taupumo sumetimais taip pat vis aktyviau perkels į mobiliąją erdvę. „Šiuo metu telekomunikacijos yra vienintelė ūkio sritis, kuri mažina kainas. Manome, kad iki metų pabaigos vartojimas augs”, – sakė R.Štaras ir pridūrė, kad paslaugų vartojimas didėjo smunkant kainoms. Pasak R.Štaro, telekomunikacijų bendrovės, siekdamos, kad klientų skaičius ir vartojimo aktyvumas nemažėtų bei norėdamos paskatinti vartojimą, patrauklias akcijas siūlys privatiems ir verslo klientams.

Ieškos pigiau

„Tele2” viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas LŽ teigė, kad šiandien lėtėjanti šalies ekonomika vartotojų įpročių kol kas nepakeitė. Jo įsitikinimu, bet koks ekonomikos augimo sulėtėjimas skatins vartotojus daug atidžiau rinktis, kokios paslaugos jiems išties reikalingos.

„Ekonomikai augant, viskas atrodo paprasta: pakanka investuoti į naujoves ir laukti, kol jos atsipirks. Tačiau naujovėms nepasiteisinus arba užsitęsus laikui, per kurį jos atsiperka, verslas susiduria su dilema: arba mažinti pelną nenusisekusių investicijų sąskaita, arba išlaidas už jas užkrauti vartotojams. Esame įsitikinę, kad lėtėjant ekonomikai geriausioje padėtyje atsidurs tos bendrovės, kurios sugeba efektyviai planuoti ir organizuoti veiklą. Akivaizdu, kad vartotojai, galėdami rinktis tokią pačią paslaugą už skirtingas kainas, rinksis pigesnę”, – dėstė A.Baranauskas.

Lietuvoje kainos nedidės

„Bitės” grupės generalinis direktorius Kenas Campbellas LŽ teigė, kad nepaisant sulėtėjusio Lietuvos ekonomikos augimo, išlieka vartotojų paklausa mobiliųjų telekomunikacijų paslaugoms. „Ypač augs mobiliojo duomenų perdavimo apimtys – tai pastebime jau dabar”, – vertindamas ekonomikos sąlygas komentavo K.Campbellas.

Pasak „Bitės” grupės generalinio direktoriaus, stiprėjantį vartotojų mobilumo poreikį skatina ir palankios kainos. „Skambučių kainos Lietuvoje šiuo metu jau yra vienos žemiausių Europoje, todėl ilgainiui turėtų stabilizuotis”, – sako jis.

R.Štaras, pabrėždamas, kad kainos Lietuvoje yra mažesnės nei kitose Baltijos ir Skandinavijos šalyse sakė, kad vartojimas Lietuvoje dar atsilieka nuo vartojimo minėtose šalyse.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.