Lietuvos saugios laivybos administracijos darbuotojai ne juokais susirūpino, kur dingo nuo praėjusios savaitės pabaigos darbe nesirodantis vieno skyriaus vadovas.
Prapuolė nuo šeštadienio
Lietuvos saugios laivybos administracijos Jūrininkų rengimo ir diplomavimo skyriaus vedėjas Saulius Šiaučiūnas paskutinį kartą darbe pastebėtas praėjusį penktadienį. Atrodo, kad ir tądien jis dirbo ne iki pabaigos. Nei šeštadienį, nors tai buvo darbo diena, nei pirmadienį, nei vakar S.Šiaučiūno darbe nebuvo.
Nors S.Šiaučiūno pavaduotojas mokymo įstaigų akreditavimui Petras Romanovas ir pavaduotojas jūrininkų diplomavimui Rimantas Giniotis dirba gretimame kabinete, tačiau vyrai aiškino nesutikę viršininko jau kelias dienas.
Apie ligą ar kokią nors ištikusią nelaimę bendradarbių ar vadovų vedėjas neinformavo. Tiesioginis S.Šiaučiūno viršininkas laikinai einantis Lietuvos saugios laivybos administracijos vadovo pareigas Robertinas Tarasevičius pasakojo, kad sudaryta trijų darbuotojų komisija, kuri turės išsiaiškinti, ar S.Šiaučiūnas darbe nebuvo be priežasties. Pasirašyti dokumentus yra įgaliotas ne tik S.Šiaučiūnas, bet ir kiti administracijos darbuotojai, tad, pasak R.Tarasevičiaus, darbas be skyriaus vedėjo nesustojo.
Tikisi pasiaiškinimo
„Kadangi gali paaiškėti, kad įvykdytas šiurkštus darbo drausmės pažeidimas, į komisiją įtraukėme teisininką bei kadrų inspektorę, – teigė R.Tarasevičius. – Manau, kad komisijos išvados bus tvirtinamos ne anksčiau, nei iš komandiruotės grįš inspekcijos viršininkas, tai yra pirmadienį. Tikimės, kad iki to laiko S.Šiaučiūnas pasirodys darbe ir ne tik paaiškins, kodėl nedirbo, bet ir pateisins tas dienas dokumentais.”
Paklaustas, ar panašių atvejų, kai darbuotojai kelias dienas nepasirodo darbe ir apie priežastis nepraneša, būta ir daugiau, R.Tarasevičius tai paneigė. Jo tvirtinimu, jei darbuotojas labai rimtai suserga ar jį ištinka nelaimė, paprastai pranešama telefonu.
Viršininkas pasakojo, kad konkursą Jūrininkų rengimo ir diplomavimo skyriaus vedėjo pareigoms eiti S.Šiaučiūnas laimėjo kovą. Per trumpą laiką jis pasižymėjo kompetencija, žalingų įpročių nepastebėta. Porą metų iki tol S.Šiaučiūnas dirbo Laivybos kontrolės skyriaus laivų patikros inspektoriumi.
Lėktuve – skandalas
Lietuvos saugios laivybos administracijos darbuotojai ne pirmą kartą garsina savo darbovietę netinkamais poelgiais.
2006 metų pradžioje Valstybės vėliavos ir uosto kontrolės tarnybos vedėjas Povilas Juozapavičius ir laikinai ėjęs Jūrų gelbėjimo koordinacinio centro viršininko pareigas Juozas Karalavičius, skrisdami į tarnybinę komandiruotę Briuselyje, neblaivūs sukėlė skandalą kompanijos „SAS” lėktuve. Juos teko jėga išvesti iš salono, todėl pusvalandį buvo sulaikytas tarptautinis reisas.
Antrasis valdininkų bandymas išskristi kitą dieną taip pat buvo nesėkmingas – į oro uostą jie vėl atvyko „apšilę”. Tik po pietų išsiblaivęs P.Juozapavičius įsėdo į lėktuvą, o J.Karalavičius grįžo namo, nes negalėjo primokėti už bilietą.
Dar vienas šios įstaigos darbuotojas, būdamas išgėręs, sukėlė triukšmą ir buvo nugabentas į policiją, kur įžeidė pareigūną dėl jo tautybės.
Vėliau šis 45 metų vyras žuvo iškritęs per langą.
Administracijos ūkvedys taip pat buvo įtartas darbe pasirodęs išgėręs.