Estijoje demonstruotos ateities mašinos

Balandžio pabaigoje Estijos sostinėje penkias dienas trukusi automobilių paroda buvo didžiausia šalies istorijoje. Šeši paviljonai, kuriuose apie 40 automobilių gamintojų demonstravo savo keturračius, užėmė 20 tūkst. kv. metrų plotą.

Sensorinė mašina

Visą parodai reikiamą įrangą atgabeno 18 sunkvežimių, o organizatoriai pripažino, kad pasiruošti „Motorshow” renginiui buvo sunkiau nei pernai čia vykusiam grupės „Metallica” koncertui.

Be 21 naujo ar atnaujinto automobilio, Taline buvo pristatyti ir trys koncepciniai modeliai – „Peugeot 908 RC”, „Opel GTC” ir „Kia KND-4”. Ryškiausiu parodos dalyviu galima tituluoti pastarąjį vienatūrį. Pietų Korėjos gamintojų ateities modelis lankytojų žvilgsnius traukė salotine spalva.

KND-4 pavadinime užkoduoti centrinės „Kia” būstinės Pietų Korėjoje „Kia Namyang Design Center” inicialai. Šiuo modeliu aiškiai išreiškiama ir nauja gamintojo filosofija „nustebinti galia” (angl. – „The Power to Surprise”).

Šįkart korėjiečiai konstruktoriai tai padaryti bandė akcentuodami ne rafinuotą KND-4 išorę, o automobilio saloną ir ypač centrinę konsolę. Čia nėra nė vienos svirtelės – viskas valdoma sensoriniais mygtukais, viduryje šviečia mažas ryškiaspalvis ekranas, o daiktadėžėje integruota kompiuterio klaviatūra.

Tolimos vizijos

Bendrovės „Kia Auto” Baltijos šalių rinkodaros vadovė Kristel Korg-maa „Ratams” sakė, kad parodos lankytojai smalsiai apžiūrinėjo salotinį modelį ir nuolat klausinėjo, kada bus galima įsigyti ir kiek kainuos toks serijinis automobilis.

„Koncepcinis „Kia KND-4” rinkoje geriausiu atveju pasirodys tik po poros metų. Apie kainą nėra ką ir kalbėti – kol kas tik dizaineriai „pažaidė” kurdami automobilio išvaizdą, nežinia kokia bus jo komplektacija. Be to, viena moteris klausė, ar galės užsisakyti ne salotinės, o rausvos spalvos automobilį”, – su šypsena apie smalsius tautiečius pasakojo K.Korgmaa.

Ji pabrėžė, kad „Kia KDN-4” atspindi naują šio Pietų Korėjos gamintojo filosofiją gaminti veržlius, sportiškus ir jauniems vairuotojams skirtus automobilius.

Rytdienos bruožai

Nors dauguma koncepcinių automobilių taip ir neišvysta dienos šviesos kaip serijiniai keturračiai, Taline pristatytas „Opel GTC” modelis atspindi gaires, kuriomis žada sekti ši kompanija. Kaip tai bus realizuota praktiškai, bus galima pamatyti jau liepos mėnesį, kai debiutuos populiariosios „Vectros” įpėdinis „Opel Insignia”.

Parodos lankytojai atkreipė dėmesį, kad „Opel GTC” savo išvaizda šiek tiek primena „Audi R8”.

Viena iš vizijų, kuri neabejotinai taip ir liks koncepcija, puikavosi „Peugeot” stende. „908 RC” modelis yra didingas ir elegantiškas sedanas, varomas itin galingo dyzelino 5,5 litro darbinio tūrio, 700 AG variklio (prancūzai šį agregatą vadina „draugišku aplinkai”). Beje, toks pat motoras montuojamas ir Le Mano lenktynėse dalyvaujančiame „Peugeot 908-1” modelyje.

Verta paminėti ir „Hondos” atstovų stendą „Motorshow” parodoje. Ši ekspozicija lankytojus viliojo ne trankia muzika, kaip daugelis kitų, bet iš garsiakalbių sklindančiu paukščių čiulbėjimu ir žaluma. Taip „Honda” atkreipė dėmesį į aplinkosaugos problemas.

„Motorshow” paroda kasmet rengiama vis kitoje Baltijos šalių sostinėje ir kitą pavasarį turėtų atkeliauti į Vilnių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.