Vilniaus prekybos ir pramogų centras „Akropolis” tapo nemokamo belaidžio interneto zona. Prisijungti prie pasaulinio informacijos tinklo lankytojai gali visose „Akropolio” alėjose, restoranuose, kavinėse.
„Tai – dovana mūsų lankytojams”, – teigia Vilniaus „Akropolio” valdytojas Česlovas Urbonavičius.
Belaidį internetą „Akropolyje” įdiegė bendrovė „Eurocom”. Bet kuris centro lankytojas, turintis nešiojamąjį kompiuterį ar kitą reikalingą įrangą, gali prisijungti prie „Akropolis-freenet” tinklo. Lietuvos tinkluose, pasinaudojus nemokamu „Akropolio” belaidžiu internetu, bus galima naršyti iki 4 Mb/s greičiu, užsienio valstybių tinkluose – iki 1 Mb/s greičiu.
„Akropolio” duomenimis, šiame sostinės prekybos ir pramogų centre lankytojai vidutiniškai praleidžia 3-4 valandas. Pernai Vilniaus „Akropolį” aplankė 15,5 mln. žmonių, o per metus jo operatorių apyvarta siekė 910,2 mln. litų.
UAB „Akropolis” kartu su „Maxima LT” ir UAB „Eurovaistinė” priklauso „Vilniaus prekybos” įmonių grupei.