Lietuvos teritorijoje patvirtintas „Rail Baltica” geležinkelio maršrutas

Susisiekimo ministerija patvirtino „Rail Baltica” geležinkelio maršrutą Lietuvos teritorijoje. Tuo užbaigtos diskusijos su tais, kurie siekė, kad europinės vėžės geležinkelis nuo valstybės sienos su Lenkija būtų nukreiptas tiesiog į Kauną ar pro Alytų į Vilnių.

„Rail Baltica” projektuotojams jau pateikti reikalavimai parengti planus europinės vėžės trasai nuo valstybės sienos Marijampolės link, iš čia – Kazlų Rūdos link, kur bus susikirtimo taškas su Kaliningrado-Maskvos geležinkeliu, o toliau – Kauno link, rašo „Lietuvos rytas”.

„Taip buvo numatyta dar 1995 m. patvirtintame „Rail Baltica” projekte, – sako susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius. – Pakeitimas tik vienas: geležinkelis iš Marijampolės nebus tiesiamas tiesiog į Kauną, bet užsuks ir į Kazlų Rūdą”.

Geležinkelis „Rail Baltica” Lietuvoje bus tiesiamas atskirais etapais. Pirmasis etapas bus šio geležinkelio tiesimas iki Marijampolės savivaldybėje būsiančios Baraginės krovinių perkrovimo stoties. Šis ruožas turi būti suprojektuotas iki kitų metų, pastatytas – 2011-2013 m.

2015 m. „Rail Baltica” turėtų pasiekti Kazlų Rūdą. Europinės vėžės geležinkeliu traukiniai galės važiuoti 160 km/val. greičiu.

Galimybe naujuoju geležinkeliu vežti krovinius jau dabar domisi vokiečiai. Jie Rusijoje pastatė automobilių surinkimo gamyklas, į kurias iš Vokietijos vežamos automobilių detalės.

Dabar konteineriai iš Vokietijos uostų į Rusiją plukdomi laivais, paskui pervežami geležinkeliu. Nutiesus europinės vėžės geležinkelį, krovinių konteinerius būtų naudingiau vežti per Lietuvą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.