Tarptautinis kelionių organizatorius UAB „Tez Tour” už klaidinančią reklamą nubausta 20 tūkst. litų bauda. Konkurencijos taryba (KT) ją paskyrė ketvirtadienį.
KT išnagrinėjo tyrimo išvadas dėl „Tez Tour” reklamos kataloge „Travelman 2006-2007 Egiptas, Gran Kanarija”. Jame klaidinančia reklama pripažinti teiginiai, jog viešbutis „Regina Style” – keturių žvaigždučių, kad vaikams – atskiras meniu. Tokie klaidinantys reklaminiai teiginiai galėjo paveikti vartotojų, ypač vykstančių poilsiauti su vaikais, elgseną renkantis kelionės organizatorių bei viešbutį. Tačiau tik sumokėję pinigus už kelionę ir nuvykę į vietą žmonės suprato, jog buvo suklaidinti.
KT atsižvelgė į tai, kad klaidinanti reklama kataloge buvo skelbiama palyginti ilgą laiką. Be to, „Tez Tour” Reklamos įstatymo reikalavimus pažeidė antrą kartą – pernai gegužę šiai bendrovei jau buvo skirta 10 tūkst. litų bauda už klaidinančius reklaminius teiginius.