Senoji Smiltynės perkėla greitai turėtų persikelti į kitą vietą, taip atlaisvindama kelią mažiesiems laivams. Tačiau niekaip nepavyksta nuspręsti, kur perkėla, turėtų būti perkelta – prie šiaurinio rago ar prie Kruizinių laivų terminalo.
Perkėla atsidūrė miesto savivaldybės, Valstybinio jūrų uosto ir privačių uosto įmonių interesų verpetuose. Jau seniai sprendžiama, kur perkelti senąją Smiltynės perkėlą. Prieš penketą metų buvo svarstoma perkėlą nukelti prie šiaurinio rago.
Dėl įvairių techninių priežasčių, finansų to buvo atsisakyta. Tada Klaipėdos laivų remonto bendrovė pasiūlė savo teritoriją – vietą Kruizinių laivų terminale. Šiam sprendimui lyg ir buvo pritarta Susisiekimo ministerijoje ir kurį laiką būsimoji perkėlos vieta buvo ten. Tačiau artėjant apsisprendimo laikui Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas, Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Algirdas Žukauskas ir miesto meras Rimantas Taraškevičius pasitarę nusprendė, kad senoji perkėla turi būti prie šiaurinio rago, savivaldybei priklausančioje krantinėje.
Vietos prie Kruizinių laivų terminalo atsisakoma dėl pasukamo tiltelio, kuris kliudytų keleiviams. Tiltelis sezono metu turi praleisti mažuosius laivus, todėl pėstieji negalėtų juo laiku patekti į krantinę.
Klaipėdos laivų remonto bendrovės direktoriui Alvydui Butkui šis sprendimas buvo netikėtas.
„Minėti argumentai man atrodo neįtikinami. Gal net šiais metais bus atidaryta visa piliavietės teritorija, nugriautos tvoros. O pasukamas tiltelis galėtų prisitaikyti pagal kelto tvarkaraštį. Ne sezono metu jis visą laiką atsuktas, kad žmonės galėtų praeiti”,- aiškino A.Butkus.
Kurioje krantinėje bus perkėla, dar taip ir nenuspręsta. Galutinis sprendimas bus priimtas vasarį.