Dėl netvarkos prie Aleksoto tilto kaltų nerasta

Kauno savivaldybės kolegija ieško, kas kaltas dėl eismo chaoso, prieš savaitę kilusio prie Aleksoto tilto, pradėjus eksploatuoti ne vieną milijoną litų kainavusį transporto mazgą.

Vairuotojai keikia kelių projektuotojus, eismo reguliuotojus, mazgą statančią „Kamestos” bendrovę ir, žinoma, – pačią savivaldybę, bet niekas nenori prisiimti kaltės, kodėl sudarytos idealios sąlygos spūstims ir avarijoms.

Su „Kamesta” savivaldybė ketina nutraukti prietilčio mazgo statybos ir eksploatavimo koncesijos sutartį.

Net miesto meras Andrius Kupčinskas prisipažino antradienį aplankęs tą sankryžą ir norėdamas mašina pasukti Aleksoto link, užgaišęs 17 min., nes, pervažiavus tiltą, sukti į kairę dabar negalima. Reikia važiuoti dešinėn, paskui palįsti po tiltu ir po juo pavažiavus bei palaukus prie kito šviesoforo sukti kairėn.

Administracijos Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Algirdo Vyšniausko tikinimu, kelių policijos pareigūnai apie sankryžos „paleidimą” nebuvo informuoti. Gavę signalų, kad čia „darosi nesąmonės”, dabar jie kartu su komunalininkais aiškinasi situaciją. Fotografuoja mašinų srautus, paskui apibendrins stebėjimo duomenis ir spręs, ar grąžinti posūkį į kairę, ar pratinti vairuotojus prie naujos tvarkos.

Projektuotojai nesijaučia kalti, nes jokio broko nepadarė. Visų pirma šis mazgas – tik dalis sistemos, kuri diegiama Aleksote ir Marvelėje. Pagrindinis kelias į Aleksotą, o iš jo – Garliavos link bei toliau – Alytaus ir Marijampolės kryptimis, kaip planuota, iš Kauno centro turėtų vesti ne per senąjį Aleksoto, bet per sąlyginai naują, net 14 metų tiestą M. K. Čiurlionio tiltą. Jis yra netoli Geležinkelio stoties.

Tačiau estakada, kuri tiltą sujungia su Europos prospektu, siekiančiu Aleksoto rajoną, nebaigta statyti. Lygiai taip pat dar nėra transporto mazgo dešinėje nuo Aleksoto tilto – Marvelėje. Šis mazgas sudarys saugesnes eismo sąlygas vairuotojams, išsukantiems iš „Via Baltica” magistralės.

Mero A. Kupčinsko nuomone, visai netikslinga prieš šventes gatvėse rengti tokius „eksperimentus”, iš anksto neinformavus apie tai miestiečių, nepaskaičiavus srautų ir nesumodeliavus, kaip keisis eismas, kokį efektą duos naujas transporto mazgas.

Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyriaus vadovų teigimu, visa minėta transporto sistema turėtų pradėti veikti kitų metų pabaigoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.