„Klaipėdos duona” švenčia trisdešimtmetį

Visoje Lietuvoje pripažinimą pelniusią duoną kepanti bendrovė „Klaipėdos duona” šį penktadienį iškilmingai paminės savo veiklos trisdešimtmetį.

Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Dulkio, šiuo metu įmonė užima apie 10 proc. visos šalies duonos rinkos, o Vakarų Lietuvos regione – net apie 60 proc.

„Įmonė Vakarų Lietuvai prioritetą skiria dėl to, kad geriau kokybiškai dirbti viename regione, nei pusėtinai visoje šalyje. Be to, natūraliai kepama duona yra toks produktas, kad kuo toliau jį gabensi, tuo labiau tai atsilieps jo kokybei. Aišku, svarbu yra ir dideli logistikos kaštai”, – sakė K. Dulkis.

Jo vadovaujama bendrovė tarp šalies duonkepių išsiskiria tuo, kad joje duona kepama pagal senąsias technologijas.

„Daugėja duonkepių, kurie duoną importuoja iš užsienio ar naudoja pagreitintus tik vieną ar dvi valandas užtrunkančius gamybos procesus, įvairius maistinius priedus, šaldytą tešlą. Mes einame kitu keliu – duona kepama lygiai taip pat, kaip seniau kaime, tad natūraliai rauginant tešlos ruošimas užtrunka 24 valandas”, – pasakojo „Klaipėdos duonos” generalinis direktorius.

Pokalbininko teigimu, toks gamybos procesas yra žymiai brangesnis, nes reikalauja ne tik įrengimų priežiūros, bet ir žmogaus rankų. Šiuo metu „Klaipėdos duonoje” dirba 520 žmonių. Apie 350 iš jų yra seniai susiformavęs kolektyvo branduolys.

Uostamiesčio duonkepiai šiuo metu rinkai tiekia apie 100 įvairių duonos, pyrago, konditerijos gaminių. Populiariausi tarp jų – Klaipėdos plikyta duona ir Klaipėdos batonas. K. Dulkis pasidžiaugė, kad itin išpopuliarėjo prieš keletą mėnesių pristatyta duona „Palanga Močiučių”.

„Naudojant natūralią kepimo technologiją sukurti naują duonos rūšį yra labai sunku, nes duonos pramonė yra gana konservatyvi. Aišku, jei naudojami pagreitinti procesai, duonos mišiniai, naujos rūšys sukuriamos itin greitai. Tuo tarpu natūralių procesų metu tai užtrunka net iki pusės metų. Visgi sustoti vietoje ir savo ištikimų pirkėjų nedžiuginti naujienomis negalime. Ir toliau, kaip ir iki šiol, kasmet pristatysime po 2-3 naujus gaminius”, – žada „Klaipėdos duonos” vadovas.

Anot jo, šie metai bendrovei bus sėkmingi. Jis prognozuoja, kad bus pasiektas mažiausiai 10 proc. apyvartos augimas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.