Limuzinai – jau ne tik verslininkui, bet ir studentui

Vos prieš keletą metų į Lietuvą atkeliavęs limuzinų nuomos verslas čia jau įsitvirtino. Limuzinas tampa ne tik jau beveik privaloma vestuvių ar kitų ypač svarbių švenčiųpuošmena,bet ir savaitgalio pramoga šeimoms ar netgi studentams, švenčiantiems „fuksų” krikštynas.

puošmena,bet ir savaitgalio pramoga šeimoms ar netgi studentams, švenčiantiems „fuksų” krikštynas.

Atsiradus poreikiui, atsiranda ir pasiūla. Taip apie limuzinų nuomos verslo pradžią mūsų šalyje sako patys verslininkai.

„Šis verslas Lietuvoje – apie penkerius metus. Nemažai kas, pradedant Helovynu ir baigiant šv. Valentino dienos šventimu ateina iš Amerikos. Tas pats ir su limuzinais. Žmonės matė juos per filmus, per televiziją – į renginius atvažiuojančias šou pasaulio žvaigždes. Atėjo ne tik mada, bet ir galimybės – perkamoji galia pasidarė didesnė, žmonės jau daugiau gali sau leisti laisvalaikiu”, – pasakojo įmonės „Klaipėdos limuzinai” vadovas Aidas Sindaras.

„Daugeliui atrodo, kad limuzinas yra ne kiekvienam prieinamas dalykas, didžiulė prabanga. Tačiau kai žmonės pasidomi, paaiškėja, kad tai nėra taip jau ir brangu, juolab kad išsinuomoti jį galima kokiam tik reikia laikui – ir parai, ir penkioms minutėms”, – sakė „Klaipėdos” viešbučio, turinčio vienintelį Vakarų Lietuvoje itin prabangiai įrengtą „Hummer” limuziną, marketingo vadovė Vilija Gedgaudaitė.

A. Sindaras taip pat paneigia vis dar pasitaikantį mitą, jog limuzinas – prabanga, prieinama anaiptol ne kiekvienam. O progos, per kurias klaipėdiečiams prireikia limuzino, tikrai neapsiriboja vien vestuvėmis.

Limuzinu – į koncertą

„Tikrai nėra taip, kad limuzinus nuomotųsi išskirtinai žmonės su didelėmis pajamomis. Juos nuomojasi net studentai krikštynoms. Kai dar buvo šiltesni orai, gana dažnai jaunos šeimos, pasiėmusios vaikus ir tėvus, išvažiuodavo pasivažinėti po miestą, paskui – kur nors papietauti”, – sakė A. Sindaras.

Ne taip jau retai staigmenos – limuzino – iš vyrų sulaukia ir jų draugės ar žmonos, ir nebūtinai tiktai, pavyzdžiui, gimtadienio proga.

Atgimus tradicijai švęsti bernvakarius ir mergvakarius limuzinas tampa ir šių švenčių dalis. Susėdę į limuziną bernvakario ar mergvakario dalyviai jame atlieka savo apeigas, nuvažiuoja prie jūros, įmeta į vandenį butelį su kvietimu į vestuves… Ir nė vienam nereikia vairuoti.

„Populiarėja ir dar vienas dalykas – kelionės į Vilnių, į koncertus. Susėda į limuziną 2-3 šeimos arba 10-12 draugų kompanija ir važiuoja į koncertą. Po koncerto, dalydamiesi įspūdžiais, važiuoja atgal”, – pasakojo A. Sindaras.

Beje, anot jo, tokiai žmonių grupei išsinuomoti limuziną išeina net pigiau nei visiems važiuoti autobusu.

Žinoma, pats limuzinų nuomos verslo karštymetis – vasara ir ankstyvas ruduo. Šiuo metu daugiausia vestuvių, be to, yra norinčiųjų ir šiaip pasidaryti sau šventę, nuvažiuoti prie jūros.

Vis dėlto ir žiemą limuzinai be darbo nestovi – norinčiųjų tuoktis ne tiek daug, bet yra. Šaltuoju metų laiku limuzinų reikia švenčiantiesiems gimtadienius, važiuojantiems į spektaklius – šiuo atveju limuzinas atstoja taksi, ir taip pat sukuria ypač šventišką nuotaiką.

A. Sindaras taip pat prisiminė atvejį, kai klientai panūdo nuvažiuoti į Skuodą, o ten jiems taip patikę, kad išlipę iš limuzino ir įsitaisę ant žolytės jie visą vakarą gurkšnojo gėrimus. Limuzinas aštuonias valandas stovėjo šalia atidarytomis durimis ir linksmino juos muzika…

Ir aksesuaras

„Jei žmogus kuria sau šventę, puošiasi, limuzinas taip pat yra tarsi aksesuaras, reiškiantis išskirtinumą”, – sakė A. Sindaras.

Aštuoniolikos vietų „Klaipėdos” viešbučio „Hummer” dažniausiai „kviečiamas” į vestuves, taip pat juo vežiojamos į uostamiestį atvykusios žvaigždės. Žinoma, pasitaiko atvejų, kai limuzinas užsakomas tam, kad nuvežtų svečius į praktiškai kitame kieme vykstantį gimtadienį.

Vis dėlto, jei pasirenkamas ne tokioms ypatingoms progoms kaip vestuvės, anot V. Gedgaudaitės, šis limuzinas sukuria ypač prašmatnios šventės nuotaiką.

Odinis salonas, garso aparatūra, skystųjų kristalų televizoriai, akmens apdaila, mini barai ir šviesos efektai kuria šventę ir pačiame limuzine.

„Hummer” į viešbutį atkeliavo labai natūraliai. Pastačius K centrą ir viešbutyje atsiradus dar daugiau paslaugų, prireikė ir limuzino. Keturių žvaigždučių viešbutyje, suteikiančiame apgyvendinimą, turinčiame kelis restoranus ir barus, naktinį klubą, boulingą, organizuojančiam renginius, reikėjo ir statusą atitikančio transporto.

Nekonkuruoja

Limuzinų nuomos verslas nėra lengvas, kaip, anot A. Sindaro, gali pasirodyti iš šono. Pasitaiko, jog norintieji lengvai užsidirbti nusiperka vieną limuziną, tačiau norint dirbti pelningai vieno neužtenka, taip pat reikia didelių investicijų į reklamą.

„Dauguma į Lietuvą atvežamų limuzinų nėra nauji, nes nauji kainuoja kosminius pinigus. Daug investicijų reikalauja ir pats limuzinas, ir jo priežiūra. Klientas į šiukšlių dėžę nelips – po kiekvieno pasivažinėjimo būtina limuziną idealiai sutvarkyti”, – sakė A. Sindaras.

Limuzinas, anot jo, atsiperka per 2-3 metus, tačiau po poros metų jį jau būtina keisti, nes intensyviai eksploatuojamas pradeda „griūti”.

O konkurencija? A. Sindaro įsitikinimu, jos šiame versle būti negali.

„Visada gali būti nenumatytų atvejų, taigi jei konkuruosi su kitais, užsiimančiais tuo pačiu verslu, o ne veiksi išvien, gali labai greitai sudegti. Pavyzdžiui, buvo laisvas tik vienas limuzinas, o reikėjo dviejų. Pasidalijome šį užsakymą su kita limuzinus nuomojančia firma. Arba gali atsitikti taip, kad limuzinas suges, o šventė ant nosies – vėl galima kreiptis pagalbos į kitą firmą. Juk žmogui šventės, kuri galbūt tik vienąkart gyvenime, sugadinti jokiu būdu negalima”, – pabrėžė A. Sindaras.

Naujo limuzino kaina priklauso nuo komplektacijos ir markės – gali būti „Hummer”, „Ford”, „Chrysler” ar bet kokios kitos – limuzinai keliose pasaulio gamyklose yra tiesiog perdaromi iš standartinių automobilių.

Lietuvoje, anot A. Sindaro, labai populiarėja „Chrysler” limuzinai, tuo tarpu JAV jie visiškai nepopuliarūs. Įdomu tai, kad kaimynai latviai yra pamėgę „sportinius” limuzinus – perdarytus iš sportinių automobilių, pavyzdžiui, „Ford Mustang”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.