Kauno rudens kulminacija

Ateinantį penktadienį ir šeštadienį visi pajėgiausi šalies ralio meistrai paskutinį kartą šį sezoną grumsis tradiciniame, jau 34 kartą rengiamame ralyje „Mega–Kauno ruduo’2007“. Lenktynės žada būti itin azartiškos, nes tik po jų paaiškės, kuris ekipažas kokią vietą užims galutinėje Lietuvos ralio pirmenybių įskaitoje.

Vardinis ralis

„Kauno rudens“ ralis be pertraukų rengiamas nuo 1974 m. Keitėsi jo dalyviai, teisėjai ir rengėjai, išaugo naujos lenktynininkų ir aptarnaujančio personalo kartos, neatpažįstamai pasikeitė technikos parkas, tačiau išliko jį visuomet lydinti pakili, kiek nostalgiška aura. Vien todėl kad dažnai šis ralis sutapdavo būtent su nacionalinių čempionatų pabaigtuvėmis. Be geriausių įvairių laikų Lietuvos ralio meistrų, „Kauno rudens“ ralio greičio ruožais yra važiavę daugelis garsių Lenkijos, Rusijos, Vengrijos, Vokietijos, Čekijos, Estijos, Latvijos, Rumunijos ralistų. Šių lenktynių prestižą rodo ir tas faktas, kad jam pirmajam iš visų šalyje rengiamų automobilių ralių 1981-aisiais buvo suteiktas tarptautinio ralio statusas, o lenktynės įtrauktos į FIA kalendorių.

Keletą pastarųjų metų šios lenktynės yra dedikuojamos anksti anapilin iškeliavusių, ralio dežntelmenais vadintų kauniečių brolių Kastyčio ir Arvydo Girdauskų atminimui.

Intriga – iki pat finišo

Po jau įvykusių šalies automobilių ralio atviro čempionato penkių etapų lenktynių kol kas aiškus tik vienas čempionas. Tai „Automotoprojektų“ pirmosios komandos Dovilo Čiutelės ir Mariaus Torrau ekipažas, besivaržantis R2000 klasėje. Kitiems dar teks pakovoti dėl čempionato apdovanojimų, nes gana daug netikėtų turnyrinės lentelės pasikeitimų atnešė prieš tai vykęs ralis „Aplink Lietuvą’2007“.

Vieni sportininkai smuktelėjo žemyn ir prarado turėtas, atrodo, tvirtas pozicijas, o kiti priešingai – smarkiai pagerino savo padėtį čempionate. Todėl prieš paskutinio etapo varžybas susidarė įdomi ir intriguojama situacija.

Tradiciškai ralio gerbėjus bene labiausiai domina situacija bendrojoje įskaitoje. Po penkių čempionato etapų Rokas Lipeikis pirmauja ir bendrojoje, ir A8 klasės įskaitose. Tačiau jei Rokas dėl kokių nors priežasčių Kaune nepasiektų finišo, o artimiausias jo persekiotojas Audrius Gimžauskas švęstų pergalę – pastarasis sportininkas taptų absoliučiu Lietuvos čempionu.

Ramiai jaustis paskutinio etapo lenktynėse daugkartiniam šalies čempionui neleidžia ir jam ant kulnų lipantis Žilvinas Juršys, A8 klasėje nuo Roko atsiliekantis tik 5 taškais.

Į bendrosios įskaitos prizininkų trejetą realiai pretenduoja ir Vytautas Švedas bei nesėkmę ralyje „Aplink Lietuvą“ patyręs Deividas Jocius. Dėl nugalėtojo N4 klasėje, be pastarųjų dviejų pilotų, dar ketina grumtis Evaldas Čirba ir Benediktas Vanagas.

Iš N2000, A2000 ir R2000 klasių čempionato dalyvių čempionų vardus iškovojo tik minėti D.Čiutelė su M.Torrau, o antrą vietą R2000 klasėje užsitikrino Ignas Taletavičius. Dėl trečios vietos šioje klasėje verda itin atkakli Juliaus Bernoto ir Aurelijaus Šabono kova.

Gana tvirtos ir N2000 klasėje važiuojančio Ramūno Kupsto pozicijos. Tik jei jam nepasisektų, Vilmantas Pupius gali tikėtis tapti čempionu.

Neaiškiausia padėtis A2000 klasėje. Čia į čempiono titulą realiai pretenduoja ir Justas Vaitiekūnas, ir Egidijus Savickas, ir Giedrius Notkus.

Greičio spektaklis kauniečiams

Visas ralio „Mega-Kauno ruduo’ 2007“ trasos ilgis šiais metais – 365,9 km. Varžybų programoje numatyta 10 greičio ruožų, kurių visas ilgis 99,3 km. Penkis greičio ruožus sportininkai važiuos po du kartus. Didžiosios greičio ruožų dalies – 93,2 km – kelio danga yra žvyras, o 6,1 km – asfaltas. Abu „ARX-Baltica“ vardu pakrikštyti asfalto greičio ruožai – Kauno mieste, juos sportininkai įveiks pirmos varžybų dienos naktį.

Iškilmingas varžybų atidarymas ir ralio „Kauno ruduo’2007“ startas – penktadienį, spalio 19 d.

18 val. 30 min. Kaune, renginio generalinio rėmėjo PLC MEGA aikštėje. Toje pat vietoje spalio 20-ąją 20 val. lenktynės ir finišuos

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.