Kitaip nei daugelis SUV klasės konkurentų, naujasis amerikiečių kūrinys „Dodge Nitro” turėtų pelnyti išskirtinai vyrų simpatijas
Frazę „Tikras amerikietis” ištardavo kiekvienas, pamatęs naująjį „Dodge” visureigį „Nitro”. Paskui – tai jau skonio reikalas – sekdavo epitetai nuo „baisus” iki „nuostabus”. Jokių abejonių, „Dodge Nitro” yra tikras JAV automobilių pramonės ambasadorius. Didelis, agresyvus, puošnus. Išskyrus viena – Lietuvoje parduodami „Nitro” gali būti varomi dyzeliniais varikliais. Galima pasirinkti net ir mechaninę pavarų dėžę.
Gausybė konkurentų
„Dodge Nitro” pardavėjai dėl pirkėjų kausis ankštoje SUV rinkoje, kurioje varžovų turi beveik kiekvienas gamintojas. „Nissan X-Trail”, „Hyundai Sante Fe”, „Kia Sorento”, „Opel Antara”, „Honda CR-V”, „Toyota RAV4”. Kuo „Dodge Nitro” gali būti pranašesnis už šiuos ir dar daug kitų automobilių?
Moterų pamėgtoje SUV rinkoje „Dodge Nitro” iš konkurentų išsiskiria „vyriška” išvaizda ir charakteriu. Agresyvumas tampa vertybe ypač sparčiai augančioje SUV klasės rinkoje, nes dalis pirkėjų renkasi ne visureigį, bet jo įvaizdį – svarbu, kad atrodytų kaip visureigis, svarbu, kad sėdėtum aukščiau. Tikroji visureigio prigimtis – galingi varikliai ir keturi varantieji ratai – tampa nereikšminga smulkmena, nes vis tiek dauguma vairuotojų neišsuka iš asfaltuoto kelio.
„Dodge Nitro” gamintojai siūlo tik keturiais ratais varomus modelius, o Lietuvos rinkai kol kas pateikė tik su 2,8 litro dyzeliniais varikliais, pasiekiančiais 177 AG. Variklis gali būti derinamas su šešių laipsnių mechanine arba penkių laipsnių automatine pavarų dėže.
Lietuvoje bus galima įsigyti ir „Dodge Nitro” su 4 litrų benzininiu (260 AG) varikliu.
Nors bekelė „Dodge Nitro” turėtų tapti rimtu išbandymu, kelionė miško keliais ar į žvejybą šio visureigio ekipažui neturėtų sukelti jokių rūpesčių.
„Dodge Nitro” visureigį turėtų rinktis vyrai nuo 30 iki 50 metų amžiaus. Automobilio kaina – nuo 101 tūkst. litų.
Vientisas dizainas
Tiek žvelgiant iš šono, tiek sėdint prie vairo, „Nitro” atrodo gerokai didesnis nei dauguma SUV klasės modelių. Agresyvi priekinė visureigio dalis daro įspūdį ir kitiems vairuotojams – ir greitkelyje, ir miesto gatvėse automobiliai vikriai traukiasi iš kelio. Dyzelinio variklio riaumojimas malonus ausiai, bet jei šio gausmo reikėtų klausytis kasdien – įkyrėtų.
Trumpai greitkelyje įsibėgėjama iki 180 km/val. – jaučiamas visiems visureigiams būdingas krypavimas, tačiau mašina stabiliai laikosi kelyje.
Važiuojant miško keliais negirdėti jokių pašalinių garsų. Tai džiugina, nes automobilio interjerui panaudotas ne pačios aukščiausios kokybės plastikas.
Už išskirtinį automobilio interjerą dizaineriai irgi nusipelno komplimentų. Savita mašinos išvaizda perkelta ir į jos vidų, automobilio stilistika vientisa. Ypač originaliai atrodo ant šoninių durų apdailos įspaustas „Dodge” simbolio avino galvos siluetas.
Daug vietos bagažui
„Dodge Nitro” patogiai keliauti gali penki suaugę žmonės. Salone daugybė daiktadėžių – dokumentams, vaisvandenių buteliams, monetoms ir kitoms smulkmenoms susidėti. Už papildomą mokestį bagažinėje gali būti įrengtas slankiojantis padėklas, ant kurio patogu užkelti sunkų krovinį. Padėklas išlaiko iki 181 kg masės bagažą.
Automobilyje įrengtoje duomenų saugykloje galima kaupti muzikos ir vaizdo laikmenas. Vairuojantis melomanas, žinoma, džiaugsis mp3 įrašų kolekcija, tačiau sunku įsivaizduoti, kam automobilyje reikalingas asmeninių nuotraukų albumas. Jas taip pat galima peržiūrėti borto kompiuterio ekrane.
Taisys reputaciją
„Dodge Nitro” automobiliais prekiaujančios bendrovės „Silberauto” vadybininkams teks pirkėjams įrodinėti, kad amerikiniai automobiliai yra kokybiški ir pritaikyti mūsų keliams bei klimatui.
Esą amerikiniai automobiliai Lietuvoje yra nepelnytai nuvertinti, nes prieš keletą metų į mūsų šalį plūstelėjo skendusių, avarijose suniokotų, netvarkingų mašinų iš JAV banga.
Šiais metais „Silberauto” planuoja parduoti 10, kitąmet – 20 „Dodge Nitro” automobilių.
che che vaiciulis sakote 👿 o gal lukosius? 😀