Mirštantis oro uostas giriasi rekonstrukcija

Palangos oro uosto, kuriame spalį beliks tik vienas reisas į Kopenhagą, vadovas vakar išplatintame pranešime spaudai džiaugiasi, jog jau po mėnesio bus baigta lėktuvų tako rekonstrukcija.

Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamo 22,3 mln. litų vertės projekto metu oro uosto lėktuvų nusileidimo takas iš abiejų pusių paplatintas po 2,5 m ir pailgintas iki 2,3 km.

„Visiškai išspręsta buvusi miško medžių problema pietiniame tako gale – pušų viršūnės anksčiau siekė lėktuvų kilimo ir leidimosi plokštumą”, – pranešime cituojamas Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas.

Pasak jo, dabar saugesnis lėktuvų takas uostui leis priimti ir didelės klasės orlaivius. Skrydžių saugumui didinti oro uoste sumontuoti nauji aukšto intensyvumo signaliniai žiburiai.

L. Kvietkauskas tikisi, kad tako rekonstrukcija padės padidinti ir keleivių srautą.

Palangos oro uostas taip pat jau paskelbė keleivių terminalo plėtros projektavimo paslaugų ir statybos darbų pirkimo konkursą. Rekonstruojant senąjį keleivių terminalą rytinėje pusėje bus pastatytas priestatas, o fasadas turės būti priderintas prie naujai pastatyto keleivių terminalo ne Šengeno erdvės keleiviams. Konkurso sąlygose oro uostas pageidauja, kad rekonstrukcijos projektas turi būti parengtas taip, kad atliekant statybos darbus ne Šengeno erdvės terminalas ir pagrindinė salė galėtų pilnai funkcionuoti. Taip pat pageidaujama, kad rekonstrukcija apsieitų be prabangių medžiagų ir technologijų

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.