Pradėta pertvarkyti Klaipėdoje veikianti Danijos laivybos kompanija „DFDS Lisco”.
Nuspręsta parduoti trampinius, tai yra krovinius ne nuolatinėmis linijomis, o į atsitiktinius uostus gabenančius laivus.
Toks sprendimas priimtas rugsėjo 11 dieną Kopenhagoje vykusiame Danijos DFDS kompanijos strateginiame posėdyje. Akcentuota, kad Danijos kompanija labiau specializuojasi gabenti krovinius ir keleivius keltais nuolatinėmis linijomis.
„DFDS Lisco” turi keltus „Lisco Gloria”, „Lisco Patria”, „Lisco Optika”, „Vilnius”, „Kaunas” ir trampinius laivus „Auksė”, „Rasa”, „Vytautas” ir „Gediminas”. Trampiniai laivai yra palyginti nauji, statyti nuo 1995 iki 1998 metų.
Nauja strategija jau pristatyta ir „DFDS Lisco” darbuotojams. Šios bendrovės generalinis direktorius Andersas Refsgaardas akcentavo, kad atsisakę trampinių laivų daugiau dėmesio Lietuvoje skirs keltų laivybai. Numatyta, kad Klaipėdos uostas ateityje taps strategiškai svarbiu DFDS centru. Jau ir dabar iš Klaipėdos uosto yra keltų laivybos linijos į Švedijos ir Vokietijos miestus.
„DFDS Lisco” komunikacijų tarnybos vadovas Vaidas Klumbys teigė, kad vykstant reorganizacijai bus įkurta atskira bendrovė. Į ją ketinama pervesti trampinius laivus. Bus stengiamasi kaip galima greičiau surasti tos bendrovės pirkėjus.
Pasak V.Klumbio, keturiuose trampiniuose laivuose dirba 75 jūrininkai. Visiems jiems bus pasiūlytas darbas naujojoje kompanijoje tuose pačiuose laivuose.