Buvusi Vilniaus miesto valdžia įtariama protegavusi įmonę „JCDecaux Lietuva”

Konkurencijos taryba tiria, ar Vilniaus savivaldybė dar prieš valdžios sostinėje pasikeitimą neprotegavo vienos didžiausių šalyje lauko reklamos bendrovių „JCDecaux Lietuva”.
Tokį tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo rugpjūčio 30 dieną, nusprendusi, jog yra pagrindo įtarti savivaldybę neleistinais veiksmais. Tačiau apie pradėtą tyrimą atskirai skelbiama nebuvo.

Tarybos atstovė spaudai Palmira Kvietkauskienė BNS sakė, kad tyrimas pradėtas gavus Baltijos išorinės reklamos firmų asociacijos (BIRFA) skundą ir prašymą iš Seimo Antikorupcijos komisijos, kurią taip pat pasiekė kelių bendrovių skundai.

„Tiriame, ar savivaldybės taryba, šiemet vasario 14 dieną pritardama dviems sutartims su „JCDecaux Lietuva”, neprotegavo pastarosios įmonės interesų”, – teigė ji.

Įtariama, kad savivaldybė, sudarydama sutartis, galėjo apriboti konkurencines sąlygas kitoms lauko reklamos bendrovėms.

Miesto taryba bendradarbiavimo susitarimą su „JCDecaux Lietuva” suspėjo patvirtinti prieš naujos valdžios atėjimą į savivaldybę.

Naujai išrinkta Vilniaus miesto taryba į pirmąjį posėdį susirinko 2007 metų balandžio mėnesį.

Viena iš dviejų sutarčių numato išorinės viešojo transporto paviljonų kartu su reklaminiais stendais įrengimo ir eksploatavimo sostinėje sąlygas, o kita – Vilniaus, kaip 2009 metų Europos kultūros sostinės, reklamavimą kitose Europos šalyse.

Sostinės savivaldybė skelbė, kad „JCDecaux Lietuva” įvairiose Europos šalyse nemokamai reklamuos Vilnių, kaip 2009-ųjų Europos kultūros sostinę ir už tai jai suteiktas renginio „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” Kultūros partnerio vardas. Įmonė savo paramą įvertino 7 mln. litų.

Tuo tarpu paviljonų priežiūros sutartis numatė, kad „JCDecaux Lietuva” centrinėje Vilniaus dalyje dar šiais metais įrengs iki 70 naujo dizaino viešojo transporto paviljonų, kuriuose bus ir tualetai. Be to, bendrovė įsipareigojo per metus naujai įrengti ar atnaujinti 450 paviljonų.

„JCDecaux Lietuva” už transporto paviljonų įrengimą ir jų eksploatavimą atsakinga jau ne vienerius metus. Įmonė pavasarį administravo 380 tokių paviljonų.

„JCDecaux Lietuva” teigia esanti didžiausia lauko reklamos operatorė Lietuvoje. Bendrovė priklauso tarptautinei įmonių grupei „JCDecaux Group”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.