Pergalingas „McLaren” dublis

Kai į techninę juostą įvažiavo F.Massa, specialistai neabejojo, jog ten pasukti jį privertė susidūrimo pasekmė.

Lenktynių pradžioje, vos po pirmojo rato, Monzoje ypač nepasisekė Davidui Coulthardui („Red Bull”). Viename iš posūkių lūžus jo automobilio priekiniam sparnui formulė išlėkė iš trasos. Sparną D. Coulthardas pažeidė atsitrenkęs į „Renault” varžovo automobilio galą. Mirksėdamas švyturėliais į lenktynininkų gretas įsiterpė saugos „Mercedes”, trasoje išbuvęs iki 5-o lenktynių rato. Tuo metu Nico Rosbergas („Williams”) per raciją gavo komandos vadovų įspėjimą, kad pasitraukus saugos automobiliui nieko negalima lenkti, kol pagal taisyklių reikalavimus nebus kirsta starto ir finišo linija. Kitas šių metų taisyklių pakeitimas reikalauja, kad trasoje esant saugos automobiliui tik apvažiavus ratą galima sukti į techninės priežiūros juostą.

Tiesiog nesisekė

Vėl prasidėjus lenktynėms priekyje važiavo Fernando Alonso („McLaren”), Lewisas Hamiltonas („McLaren”), Felipe Massa („Ferrari”), Kimi Raikkonenas („Ferrari”), Nickas Heidfeldas (BMW), Robertas Kubica (BMW), Heikki Kovalainenas („Renault”), Jensonas Buttonas („Honda”), N.Rosbergas. Nežymų susidūrimo kontaktą dar pirmuose ratuose turėjo ir L.Hamiltonas su F.Massa, tačiau tai teisėjų dėmesio neatkreipė. Užtat kai po 9 ratų į techninę juostą pasuko F.Massa, specialistai neabejojo, jog tai galėjo būti susidūrimo pasekmė.

Neįprastai lėtai

F.Massą prieš jam pasitraukiant iš trasos nuo K.Raikkoneno skyrė 0,499 sekundės. Iš techninės juostos „Ferrari” lenktynininkas sugrįžo po 11,4 sekundės. Jo neįprastai lėtai judėjęs automobilis važiavo paskutinis – 21 pozicijoje. Po 12 lenktynių ratų pirmaujančius F.Alonso ir L.Hamiltoną skyrė 1,176 sek., J. Buttoną (7) ir N.Rosbergą (8) – 0,069 sekundės. Tarp pastarųjų net posūkiuose vyko atkakli kova, ir vos už kelių šimtų metrų šis laiko skirtumas šoktelėjo iki 0,394 sekundės.

Bandė nudžiuginti gerbėjus

Likus 15 ratų iki lenktynių pabaigos į techninę juostą pasuko Alexanderis Wurzas („Williams”), N.Heidfeldas ir L.Hamiltonas. Šia situacija pasinaudojęs K.Raikkonenas aplenkė L.Hamiltoną ir atsidūrė 2-ojoje vietoje. Tačiau lyderis F.Alonso buvo beveik nepavejamas – K.Raikkonenas nuo jo atsiliko 32,089 sekundės. Pastarasis prieš L.Hamiltoną pirmavo 1,505 sekundės. Nereikėjo apsukti ir rato, kai L.Hamiltonas ryžtingu manevru posūkių ruože aplenkė K.Raikkoneną ir susigrąžino 2-ąją vietą.

Rikiuotė pasikeitė

Iki finišo likus 10 ratų rikiuotė kiek pasikeitė: F.Alonso, L.Hamiltonas, K.Raikkonenas, N.Heidfeldas, N.Rosbergas, R.Kubica, H.Kovalainenas, J.Buttonas. Netrukus R.Kubica aplenkė N.Rosbergą, ir tokia eilė išsilaikė iki finišo. Italijos etapo nugalėtojas F.Alonso pelnė 19-ą pergalę savo karjeroje. Jam ant pakylos draugiją palaikė L.Hamiltonas ir K.Raikkonenas. Kitos lenktynės rengiamos ateinantį sekmadienį Belgijos Spa trasoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.