Viešnagę Palangoje apkartina grįžimas

Misija neįmanoma. Taip vakare iš Palangos susiruošę važiuoti keleiviai įvardija grįžimą į Klaipėdą, tačiau nei vežėjai, nei kurorto Savivaldybės atstovai problemos neįžvelgia ir teigia, kad maršrutų yra daugiau nei pakankamai.

Paskutinis autobusas iš Palangos autobusų stoties į Klaipėdą išvažiuoja 18.45 val., mikroautobusas – apie 21 val. Nusprendus kurorte pabuvoti ilgėliau ir neturint nuosavo automobilio, grįžimas į Klaipėdą gali tapti problemišku.

Praėjusio sekmadienio vakarą keleivių gretas papildė iš atlaidų grįžtantys žmonės. Klaipėdietis Algimantas su grupe draugų į stotį atėjo apie 20 val., kur autobuso jau laukė nemažai žmonių.

Po dviejų valandų pagaliau pasirodė vienintelis mikroautobusas, į kurį keleiviai grūdosi kaip į guminį. Žmonės negalėjo suprasti, kodėl vėlesnį vakarą nevažiuoja autobusai.

„Vakarų ekspresui” teko girdėti ir daugiau skundų dėl problemiško grįžimo vakare į Klaipėdą. Keleiviai stebėjosi, kodėl iš kurorto autobusai vasaros sezoną važiuoja tarsi žiemą. Be to, nors paskutinis mikroautobusas turėtų išvažiuoti apie 21 val., sulaukti jo keblu jau būna ir po 19 val.

Problemų neįžvelgia

Palangos autobusų parko direktorė Petronėlė Milienė patvirtino, kad pagal grafiką išties numatyta, jog paskutiniai autobusas ir mikroautobusas išvažiuoja 18.45 ir 21 val. Mikroautobusai turėtų važiuoti kas 20 minučių.

„Nieko negaliu padėti. Mes neturime savo autobusų, tik sudarome sąlygas vežėjams, o maršrutus jie patys reguliuojasi. Jiems turbūt taip naudinga”, – aiškino direktorė, paklausta, kodėl negalima numatyti vėlesnių maršrutų.

Direktorė patikino, kad po „Vakarų ekspreso” skambučio bus galvojama apie galimybę sukviesti vežėjus ir apie tai su jais kalbėtis.

Skundžiasi be reikalo?

Problemų dėl keleivius netenkinančių grafikų neįžvelgė ir vienas iš vežėjų – individualios įmonės savininkas Vydūnas Myzakas, teigęs, kad keleiviai skundžiasi be reikalo.

Jis tikino, kad paskutinis mikroautobusas išvažiuoja be kelių minučių vienuoliktą, o po penkių minučių dar važiuoja maršrutinis autobusas.

Tvarkaraštyje išties nurodyta, kad tokiu laiku per Palangą pravažiuoja ekspresas iš Vilniaus, tačiau keleiviai guodėsi, kad šis pakeleivių iš kurorto neima net tada, kai būna pustuštis.

Problemų neįžvelgė ir UAB „Vlasava” direktoriaus pavaduotojas Arūnas Zaveckas, tikinęs, kad maršrutų, kaip ir mikroautobusų, – pakankamai daug ir gana tankiai važiuojančių, tad keleiviams problemų nekyla.

Palangos miesto savivaldybės administracijos Komunalinio skyriaus vyriausiasis specialistas Petras Adomaitis taip pat laikėsi nuomonės, kad šiuo metu po 14 iš Palangos ir Klaipėdos važiuojančių mikroautobusų visiškai pakanka.

Maršrutas nuostolingas

„O kam reikia? – paklausta, ar neketina numatyti daugiau ir vėlesniu laiku maršrutų į Palangą, reagavo UAB Klaipėdos autobusų parkas generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė. – Mikroautobusai užėmė vietą, tad tegul vakarais ir važiuoja. Kodėl dieną gali vežti, o ryte ir vakare – ne?”

J. Daugininkienė spėjo, kad mikroautobusai važiuoja be grafiko arba jo nepaiso, tad nenuostabu, kad keleiviams kyla problemų.

Pokalbininkė pritarė, kad neturintiems automobilių grįžimo į Klaipėda problema išties egzistuoja. Jai pačiai teko sulaukti klausimų, kodėl autobusai nevažiuoja vakare vėlesniu laiku.

„Mums, kaip vežėjams, Palangos maršrutas labai nuostolingas, nes juo dažniausiai važiuoja socialines lengvatas turintys keleiviai, o bilietų kaina nėra didelė. Jei nebūtų kitų vežėjų, gal ir važiuotume. Dabar – didelė konkurencija”, – sakė ji.

Pasak generalinės direktorės, galvojama net apie galimybę Palangos maršruto atsisakyti. Iki metų pabaigos turėtų būti priimtas sprendimas, nulemsiantis šio maršruto likimą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.