Pirkinių krepšeliai – ne be priekaištų

Pirkėjai neretai priversti naudotis pirkinių krepšeliais, kurių švara kelia pagrįstų abejonių.

Vis dėlto prekybos tinklų atstovai teigia, kad ir krepšeliai, ir vežimėliai valomi reguliariai.

Priteršia ir palieka

„Norfos mažmenos” atstovas viešiesiems ryšiams Darius Ryliškis sakė, jog „Norfos” parduotuvėse krepšeliai valomi kasdien rytą, prieš pradedant dirbti parduotuvei, o esant poreikiui – ir dieną.

Krepšeliai yra ir dezinfekuojami.

Kaip teigė atstovas, skundų dėl apskretusių prekių krepšelių „Norfos” parduotuvėse sulaukiama.

Kaip priežastį jis nurodė kai kurių pirkėjų aplaidumą, kai krepšelis su išsiliejusiu maisto prekės turiniu paliekamas ne jam skirtoje vietoje prie kasos, o prie įėjimo.

Atėjęs kitas pirkėjas pasiima tą patį nešvarų krepšelį ir skundžiasi.

Pasak D.Ryliškio, Sveikatos apsaugos ministerijos higienos normose draudžiama išsinešti krepšelį iš prekybos salės, nes išneštas į lauką jis gali būti užterštas.

Skundai – neįtikėtini

„Rimi Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stašaitytė-Česnulienė pasakojo apie pirkėjų krepšeliams valyti samdomą specialią ta veikla užsiimančią kompaniją.

„Kartą per savaitę ji išplauna su specialiomis plovimo priemonėmis visus prekybos centro krepšelius ir jei yra poreikis, gali atvažiuoti dažniau. Pastebėję supurvintus krepšius, juos išvalo ir prekybos centro darbuotojai”, – tvirtino „Rimi” atstovė.

Pageidavimus pirkėjai čia gali išreikšti rašydami, skambindami nemokamu telefonu, kalbėdamiesi su parduotuvės personalu.

R.Stašaitytė-Česnulienė teigė, kad skundai kartais būna labai neįtikėtini, bet dėl krepšelių švaros jų dar nesulaukė.

Stebi situaciją

Bendrovės „Iki Palink” komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila tvirtino, jog „Iki” parduotuvėse prekių krepšeliai valomi „pagal situaciją, vizualiai nustatant, ar yra tinkami naudoti ir švarūs”.

Naudojamos valymo priemonės nėra dezinfekcinės, tačiau užtikrina tinkamumą sudėti maisto ir ne maisto produktus.

Kai pasitaiko nusiskundimų dėl apskretusio prekių krepšelio, parduotuvės darbuotojai jį iškart išvalo ir grąžina į prekybos salę.

Plauna kas savaitę

„Maxima LT” atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė teigė, kad jų prekių krepšeliai yra valomi nuolat. Kaip patikslino Ūkio skyriaus atstovė, plaunami kas savaitę.

Naudojamos specialios priemonės – plovikliai su minkštikliu, jei reikia ir šveitimo milteliai.

Kadangi į krepšelius dedamos sufasuotos, supakuotos prekės, jie nedezinfekuojami.

Pirkėjai nesiskundžia krepšelių švara. „Maximos” parduotuvėse už tai atsakingi darbuotojai. Kartais jie nespėja pastebėti, kad nieko nepasakęs pirkėjas išteptą krepšelį įdėjo į bendrą krūvą.

Taisyklių nėra

Klaipėdos miesto Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vedėja Jūratė Mačiulienė informavo, jog nėra taisyklių, nurodančių, kas kiek laiko pirkinių krepšeliai turi būti valomi.

Kadangi jie neturi tiesioginio sąlyčio su maistu, dezinfekuoti nėra būtina., tačiau privalo būti švarūs.

Prekybos centrai patys kontroliuoja, ar jų krepšeliai yra pakankamai švarūs.

Klaipėdos miesto Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba kasmetinio bendrojo patikrinimo metu įvertina, ar krepšelių švara atitinka higienos normas.

Tarnyba papildomai tikrina prekybos centrus, jei sulaukia pirkėjų skundų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.