„Calibra“ klubą ardo meilė merginoms

Ne vieno klaipėdiečio akį turėjo patraukti įspūdingų automobilių kolona centrinėmis miesto gatvėmis.

Šeštadienį Klaipėdoje vyko „Opel Calibra” mėgėjų iš visos Lietuvos suvažiavimas, vadinamasis „Grand meet`as”.

Vairuojantys išskirtinai išdailintus sportinius automobilius leido jais pasigrožėti sustoję Kruizinių laivų terminale.

Apsilankiusieji galėjo įsitikinti, kad tai ne paiki jaunuoliai prie galingų automobilių vairo, o rimti ir atsakingi žmonės. Automobilis jiems – vertybė, o ne draskymui skirtas agregatas.

Išpuošti automobiliai

Uostamiestyje priskaičiuojama 17 tikrųjų „Opel Calibra” mėgėjų. Žmonės, pamėgę šiuos įdomius automobilius, į klubą susibūrė prieš penkerius metus.

Šiuo metu Lietuvos „Calibra” klubas vienija apie 100 narių. Dar tris kartus daugiau yra prijaučiančių.

Įprastai į Klaipėdoje vykstantį didįjį suvažiavimą sulekia keturios dešimtys automobilių. Per metus rengiami trys tokie suvažiavimai.

„Klaipėdoje jis įprastai rengiamas rugpjūtį, nes visi nori ta pačia proga ir prie jūros atkakti. Kiti rengiami Vilniuje ir Kaune”, – sakė seniausias Klaipėdos „Calibra” klubo narys Mantas Skunčikas. Jis „Opel Calibra” mėgėjams geriau žinomas Calvin pravarde. Klubo nariai vieni kitus vadina ne vardais, o pravardėmis.

Pagrindinis suvažiavimo tikslas yra susitikti su senais pažįstamais. Apžiūrima, kas įsigijo naujos garso aparatūros, kaip papuošė automobilį, pasidalinama patirtimi.

„Opel Calibra” ypač tinkama puošybai, vadinamajam tiuningui. Beveik visi automobiliai išoriškai yra „patobulinti”, tapę tikrais meno kūriniais.

Kiekvienoje didesnėje automobilių parodoje galima pamatyti ir išpuoštų „Opel Calibra”, eksponuojamų kaip tiuningo pavyzdžiai.

Ardo meilė

„Opel Calibra” buvo gaminami 1990-1998 metais. Laikas bėga, automobilis sensta, dėvisi, dalis jų atsisako, perka kitos markės naujesnes mašinas.

Lieka tik tikrieji nariai, kurie kasmet geba pagal įrašą techniniame pase senstantį automobilį padaryti vis naujesnį.

Vienas įspūdingiausių „Calibra” klaipėdiečių kolonoje – Danieliaus Djačkovo geltonai žalias meno kūrinys. Automobilis keletą kartų išardytas ir sumontuotas iš naujo.

Kai pats savo rankomis nuglostai kiekvieną detalę, pamiršti „Calibra” yra nepaprastai sunku.

Prieraišumą automobiliui ir klubo nariams gali pakeisti tik meilė merginai.

„Jei pamatome, kad žmogus neateina į susitikimus, drąsiai galima teigti – susirado merginą. Galima sakyti, meilė ardo „Calibra” klubą”, – juokavo Calvin.

Nenori lenktyniauti

Nors tai sportinių automobilių klubas, bet jo nariai laikosi griežtos taisyklės: „Kuo lėčiau – tuo išdidžiau”. Norima tokį įvaizdį palaikyti ir visuomenėje, kuri dažniausiai yra neigiamos nuomonės apie šios markės automobilius.

„Visoje Lietuvoje nuskambėjo neseniai daug gyvybių nusinešusi „Opel Calibra” automobiliu sukelta avarija. Tas vairuotojas nebuvo mūsų klubo narys. Klube diskutavome apie šį įvykį. Norėčiau pabrėžti, kad mums labai yra svarbi saugaus eismo tema. Esame mašinų puoselėtojai, o ne lenktynininkai”, – aiškino Calvin.

Anot jo, klube yra panašių į vaikus ir jau turinčių vaikų. Tačiau dauguma narių yra nuo 22 iki 30 metų amžiaus.

Jaunuoliai, vos sulaukę 18 metų, klube sunkiai pritampa. Jie dar nori palakstyti.

„Kaip ir kare kariauja ne ginklai, o žmonės, taip ir čia didžiausią reikšmę turi ne automobilio markė, o prie jos vairo sėdinčio žmogaus mentalitetas”, – mano Calvin.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.