„ExxonMobil” per klaidą atsiuntė savo klientui 2 tūkst. kreditinių kortelių

Didžiausios pasaulyje biržoje listinguojamos naftos kompanijos „ExxonMobil” finansinis padalinys per klaidą nusiuntė savo klientui 2 tūkstančius kreditinių kortelių.

Kaip praneša naujienų tarnyba RBC, Niujorko Manhatane gyvenantis buhalteris Frenkas Van Burenas (Frank van Buren) kreipėsi į kompanijos klientų tarnybą su prašymu pakeisti dvi kreditines korteles, kurių galiojimo terminas netrukus turėjo pasibaigti.

Buhalteriui buvo atsiųstos dvi naujos kreditinės kortelės, o po kurio laiko – dvi dėžės, kurių kiekvienoje buvo po tūkstantį kreditinių kortelių. Buhalteris apstulbo, kai pamatė, kad ant kiekvienos kreditinės kortelės figūruoja jo pavardė ir sąskaitos numeris.

„ExxonMobil” atstovai negalėjo paaiškinti šio incidento ir pradėjo vidaus tyrimą.

Kreditinė kortelė jau tapo neatskiriama šiuolaikinių didmiesčių gyventojų nuosavybe, todėl nenuostabu, kad visame pasaulyje įvykta įvairiausi komiški dalykai, susiję su kreditinėmis kortelėmis. Tačiau incidentą, neseniai nutikusį Kinijos gyventojai, vargu ar galima pavadinti juokingu. Pasirodė, kad visas brangias dovanas, kurias dovanojo merginai jos draugas, jis apmokėdavo jos pačios kreditine kortele. Sužinojusi apie tai, mergina padavė jaunuolį į teismą.

Mergina retai tikrino savo kreditinę kortelę, naudojosi daugiausia grynaisiais, tačiau vieno pokalbio su draugu metu atsitiktinai nurodė savo asmeninės kortelės PIN kodą, kuriuo vaikinas ir pasinaudojo. Kai jis buvo sulaikytas dėl kaltinimų sukčiavimu, „dosnusis” kavalierius prisipažino slapčiomis nugvelbęs kreditinę kortelę iš savo merginos ir visus pirkinius apmokėdavęs „mylimosios” pinigais. Toks originalus asistavimas merginai kainavo 50 tūkst. juanių (6 tūkst. 562 JAV dolerius).

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.