Britai nesibodi falsifikatų

Maždaug kas aštuntas Didžiosios Britanijos pirkėjas pernai pirko žinomos kompanijos laikrodžio, rankinės ar kito produkto falsifikatus, kurie tampa vis labiau socialiai priimtini, parodė teisininkų kontoros „Davenport Lyons” užsakytas tyrimas.

„Dramatiškiausias požiūrio į falsifikatus pokytis yra tas, kad jie pasiekė savo viršūnę. Jie tapo socialiai priimtini”, – teigiama tyrime, kurį atliko kompanija „Ledbury Research”.

Anot apklausos, pirkę padirbtą produktą prisipažino du trečdaliai britų.

Kiek mažiau nei trečdalis taip pat sakė, kad falsifikatai paskatino juos įsigyti originalią prekę.

Tačiau ne kiekvienas nori būti pastebėtas nešiojantis falsifikatą.

„Šiuo atveju turėti garsaus dizainerio prekės falsifikatą yra nepriimtina. Kuo daiktas brangesnis, tuo jis geresnis. Reikia būti tikram, kad įlipus į liftą tavo rankinė „Todds” atsidurs tiesiai prieš kieno nors veidą”, – teigė vieno pasaulinio banko analitikas, atsisakęs pasakyti savo pavardę.

„Burberry”, garsėjanti kupranugarių, raudonos ir juodos spalvų languotomis medžiagomis, populiariausių falsifikatų sąraše smuktelėjo į trečiąją vietą ir atsidūrė po „Luis Vuitton” ir „Gucci”, teigiama tyrime.

Anot jo, pernai kokį nors „Luis Vuitton” falsifikuotą dirbinį pirko kiek mažiau nei milijonas britų.

Ši prancūzų prabangos prekių gamintoja garsėja rankinėmis, lagaminais ir piniginėmis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.