Prasidėjo išpardavimų maratonas

Prekybos centrai šiandien tampa antra lankomiausia vieta po paplūdimio.

Dažniausiai iš paplūdimių į miestą grįžę poilsiautojai užsuka į prekybos centrus.

Pamiršę apie maisto produktus jie nuklysta į išpardavimais ir didelėmis nuolaidomis viliojančias parduotuves.

Tokį reginį lemia vitrinose į pirkėjus „prabilę” margaspalviai plakatai, kurie žada 50, 75 ar net 90 procentų nuolaidas.

Nespėję atidžiai apžiūrėti naujų kolekcijų, pirkėjai yra vėl kviečiami į išpardavimą.

Tai puiki ir neilgai trunkanti galimybė įsigyti norimą prekę už daugeliui prieinamą kainą.

„Senukų” prekybos tinklo Klaipėdos padalinio direktorius Virginijus Juozapaitis teigė, kad išpardavimų laikotarpiu paklausios yra tos prekės, kurių reikia išvykoms į gamtą, pajūrį ar sode.

Tai dažniausiai būna griliai, šašlykinės, palapinės, kamuoliai.

Prasidėjus rudeniui, paklausesni tampa šildymo prietaisai, šviestuvai.

Kita priežastis dėl kurios yra taikomos nuolaidos – moraliai pasenusios prekės.

Ilgą laiką prekybos centre užsistovėjusias prekes, kurios dažnai jau būna praradusios patrauklią prekinę išvaizdą, norima kuo greičiau parduoti.

Tokių prekių nukainavimo akcijos vyksta neterminuotą laiką – dažniausiai kol yra išparduodamos.

„Senukų” parduotuvėje vienu metu vyksta apie 10 skirtingos trukmės akcijų ir įvairių nukainavimų.

„Žemos savikainos prekių asortimentas prekybos centrui atneša nuostolių. Tačiau tai kompensuoja gamintojų pateikiama nauja produkcija” – kalbėjo V.Juozapaitis.

„Žygio batų” parduotuvėje prekybos centre „Akropolis” išpardavimo akcija tęsis iki rugpjūčio vidurio.

Bendrovės „Armitanas” vyriausiosios pardavimų vadovės teigimu, vienose jų parduotuvėse vyksta akcija „Viskas už pusę kainos”, o kitose išpardavimai, kurių metu taikoma 75 procentų nuolaida.

Tos pačios batų parduotuvės rinkodaros vadybininkė Renata Pipiraitė pasakojo, kad išpardavimai organizuojami tam, kad prekės nepasentų ir būtų galima pristatyti naujas kolekcijas.

Akcijų ir išpardavimų laiką, R.Pipiraitės teigimu, priklauso nuo konkurentų veiksmų, oro sąlygų, parduotuvės strategijos. Tačiau svarbiausias veiksnys reguliuojantis išpardavimų laikas – vartotojas.

„Pagal tai, kokia yra prekių paklausa, mes orientuojamės, kada reikia pradėti išpardavimus”, – sakė vadybininkė.

Klaipėdoje rūbų parduotuvės „Apranga” direktorė sakė, kad prasidėjus akcijų laikotarpiui pirkimas suintensyvėja.

Pajūryje vasarą ypač paklausūs yra marškinėliai, trumpos kelnės, maudymosi kostiumėliai.

Buitinės technikos salonai nuo rūbų, batų ar kitų parduotuvių savo akcijomis skiriasi.

„Topo centro” pardavimų vadovė Vilija Bulonavičienė pranešė, kad jų salonuose akcijos yra terminuotos. Ypač dėmesys skiriamas lojaliems klientams.

Įvairių kortelių turėtojai jų parduotuvėse gali naudotis didžiausiomis nuolaidomis.

„Neseniai mūsų salone baigėsi akcija „Pagauk nuolaidų bangą”. Nuo liepos 13 iki rugpjūčio 10 dienos tęsis akcija „Išeik pilnomis kišenėmis”, – pasakojo V.Bulonavičienė.

Teminių akcijų metu kainos nustatomos pagal rinkoje vyraujančios tos prekės kainą, paklausą ir kokybę.

„Mūsų centruose akcijų metu ieškoma optimalaus varianto, kuris leidžia klientui nusipirkti prekę už prieinamą kainą, bet kartu nepadaro nuostolio pardavėjui”, – tikino vadovė.

Net buitinės technikos parduotuvėse prekių paklausa priklauso nuo sezono. Vasarą populiaresni tampa fotoaparatai, vaizdo kameros, televizoriai.

„BMS” prekybos tinkluose yra tradicinės „mėnesio prekės akcijos”. Jų metu nustatyta nuolaida išrinktai prekei yra taikoma visą mėnesį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.