Maršrutinių miesto autobusų vairuotojų atsilikimas nuo grafiko atsigręžia prieš keleivius.
Viena klaipėdietė redakcijai guodėsi, kad pakeliui į darbą kartu su grąža gavo išklausyti ir vairuotojo moralą bei skundą ne tik dėl centais surinktos pinigų sumos už talonėlį, bet ir įtempto grafiko.
Kiti keleiviai taip pat pastebėjo, kad vairuotojai, siekdami paisyti grafikų, iš stovėjimo vietos pajuda keleiviams vos spėjus įkelti kojas arba kartais net visai nesustoja, jei stotelėje nėra žmonių.
Apie neva traiškomus durimis keleivius užsiminė ir patys maršrutinių autobusų vairuotojai, kuriems dėl uždaryto eismo per centrą tenka važiuoti Pilies gatve ir atsilikti nuo grafiko dėl čia susidarančių kamščių.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Gintaras Neniškis nesutiko su tuo, kad dėl vairuotojų skubėjimo reikėtų kaltinti tik tvarkaraščius.
Anot jo, situacija nuolat stebima bei fiksuojami nukrypimo nuo tvarkaraščių duomenys. Galinėje stotelėje vairuotojui skiriamas laikas įvairiems darbams atlikti: suskaičiuoti bilietus, pakeisti komposterį, tačiau vairuotojai šį laiką neva skiria poilsiui.
„Dėl to su jais vyksta nuolatiniai ginčai. Jei turima laisvų 10-15 minučių, į paskutinę stotelę stengiamasi atvažiuoti dar anksčiau, kad spėtų parūkyti ar sutvarkyti kitus reikalus. Jei neišsitenkama į nustatytą laiką, vairuotojai būna nepatenkinti ir reiškia pretenzijas”, – aiškino G. Neniškis.
Pasak jo, vairuotojų poilsiui yra skirtos 45 pietų pertraukos minutės, tad nesustoti ir palikinėti keleivius stotelėse nėra jokio pagrindo.
„Be to, gerai savo darbą dirbantis vairuotojas niekada durimis neprispaus keleivio, net jei atsilieka nuo tvarkaraščio”, – įsitikinęs vadovas.
G. Neniškis sutiko, kad gegužės mėnesį būta problemų dėl didelių kamščių, kurių iki tol nepasitaikė. Tad gegužės pradžioje, pirmąsias dešimt dienų, autobusai nuo tvarkaraščio atsilikdavo net po 30-40 minučių, o kai kurie reisai iš viso neįvyko.
Nuo birželio 1-osios tvarkaraščiai tapo truputį laisvesni, kad būtų daugiau laiko važiuoti bei stovėti galinėse stotelėse.
G. Neniškis neslėpė, jog pastaruoju metu sulaukiama skundų dėl nukrypimų nuo grafiko, tad laiku į stotelę atėjęs žmogus pamato arba jau nuvažiuojantį autobusą, arba šis vėluoja.
Daugiausia rūpesčių kyla dėl darbo dienų tvarkaraščių, kai eismas tampa išties sudėtingas: daugiau automobilių, kamščių ir daugiau problemų, kurios dėl centro apvažiavimo Pilies gatve yra neišvengiamos.
„Ką gali padaryti, kai yra tokios nestabilios eismo sąlygos ir esi labai priklausomas nuo tos vienos atkarpos?”, – klausė direktorius.