Per pastaruosius penkerius metus uostininkai neprisimena įvykio Klaipėdos uoste, kad vilkikas būtų pradaužęs skylę laivo borte. Būtent toks avarinis įvykis užfiksuotas vakar.
Vakar rytą prie AB „Klaipėdos nafta” krantinės švartavosi tanklaivis „Mare Salernum”, plaukiojantis su Italijos vėliava. Jį švartuoti, kaip paprastai, padėjo vilkikai. Statant tanklaivį prie 2-osios krantinės atsakė UAB „Towage & Marine Assistance” vilkiko TAK-9 variklis, tad laivas tapo nevaldomas ir trenkėsi į tanklaivio bortą prie laivagalio.
Į įvykio vietą atvyko Uosto priežiūros tarnybos, Lietuvos saugios laivybos administracijos specialistai, „Lloyd” registro, draudimo kompanijos atstovai. Tanklaivio kapitono raporte rašoma, jog skylė laivo šone yra 80×40 cm dydžio.
Vakar dar nebuvo aišku, ką nusprendė „Lloyd” registro atstovai – ar laivas turės būti remontuojamas Klaipėdoje, ar su tokia skyle jam bus leista išplaukti. Tiesa, pastaroji versija mažai tikėtina.
Abejojama, bus leista skylę „užlopyti” prie „Klaipėdos naftos” krantinės, mat čia kraunami pavojingi kroviniai. Tanklaivį, ko gero, tektų peršvartuoti prie kitos krantinės.
Vakar buvo atliekami ne krovos darbai, o avarijos tyrimas. UAB „Towage & Marine Assistance” administracijos atstovas Konstantinas Sanda „Vakarų ekspresui” teigė, jog įvykis nedidelis, tanklaivis buvo tuščias, didelio pavojaus nekilo. Žadėta tirti, kodėl sugedo vilkiko variklis.