„Kauno pieno centro” ledų pardavimai Lietuvoje padidėjo 37 proc.

„Kauno pieno centro” įmonių grupės apyvarta per keturis šių metų mėnesius išaugo 4,8 mln. litų lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu ir sudarė 30 mln. litų.

Akcinės bendrovės „Kauno pieno centras” pardavimai Lietuvos rinkoje per pirmuosius keturis šių metų mėnesius sudarė 7,2 mln. litų. Lyginant su 2006 metų tuo pačiu laikotarpiu, įmonės apyvarta padidėjo 30 proc. Bendrovė sausio – balandžio mėnesiais Lietuvos rinkoje pardavė 1,1 mln. litrų „Premia” ženklu pažymėtų ledų – 37 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

Balandžio mėnesio ledų pardavimai, lyginant su praeitų metų balandžiu, augo 33,3 proc. – nuo 347,1 iki 463,1 tūkst. litrų.

Akcinę bendrovę „Kauno pieno centras” ir Estijos bendrovę „Tallinn Cold Store” valdo Liuksemburgo investicijų fondas „Amber Trust II”. Įmonių grupė užima apie 30 proc. Baltijos šalių ledų rinkos su daugiau nei 100 rūšių valgomųjų ledų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.