AB „Ragutis” 2006 m. uždirbo 2,6 mln. Lt grynojo pelno

Per 2006 m. AB „Ragutis” uždirbo 2,6 mln. Lt grynojo pelno – įmonės veiklos rezultatas pagerėjo 8,7 mln. Lt, o įmonės tipinės veiklos pelnas sudarė 4,2 mln. Lt. Įmonė praėjusiais metais pardavė gėrimų daugiau nei už 68 mln. Lt ir 18 proc. viršijo 2005 m. pajamas. Įmonė užima pirmą vietą sidro, antrą vietą alkoholinių kokteilių ir trečią vietą alaus rinkoje Lietuvoje bei siekia tapti lyderiaujančia bendrove lengvųjų alkoholinių gėrimų rinkoje.
„Prėjusiais metais daug dėmesio skyrėme sidro ir lengvųjų alkoholinių kokteilių rinkai – pristatėme ne vieną patrauklią naujovę, greitai susilaukusią populiarumo, – teigia AB „Ragutis” generalinis direktorius Vytautas Meištas. – Finansiniai rezultatai patvirtino, kad mūsų strategija buvo teisinga. Šiais metais ja taip pat vadovausimės, nepamiršdami ir alaus mėgėjų”.

2006 m. AB „Ragutis” pardavimai stabiliai augo – įmonė pardavė beveik 30 mln. litrų alaus ir beveik 10 mln. litrų sidro. Viso įmonė per 2006 m. pardavė daugiau nei 42 mln. litrų gėrimų – 16 proc. daugiau nei praėjusiais metais. 2006 m. veiklos bei administracinės sąnaudos įmonės produkcijoje per metus sumažėjo daugiau nei 10 proc., EBITDA sudarė 9,9 mln. Lt., o EBIT – 4,5 mln. Lt.

Anot V. Meišto, didelės sėkmės susilaukė nauji AB „Ragutis” produktai. „2006 m. vartotojams pasiūlėme 20 naujų AB „Ragutis” produktų bei 17 „Olvi” grupės įmonėse gaminamų produktų, – teigia įmonės generalinis direktorius. – Praėjusiais metais itin sėkmingi buvo sidro „Fizz” pardavimai, padidėję net du kartus. Ne mažiau populiarios buvo ir rinkai pristatytos naujos alaus bei sidro „Real” ir „Real Duo” rūšys, vartotojų pripažinimo per gan trumpą laiką sulaukė ir naujasis energetinis gėrimas „Dynami:t”, kuris pagal paskutinius AC Nielsen duomenis užima beveik 10% visos rinkos”.

Praėjusiais metais bendrovė „Ragutis” vartotojams pasiūlė keletą naujų alaus rūšių – „Fortas Tradicinis”, „Honey Porter” su natūraliu medumi bei „Fortas Draught” alų. Rinkai taip pat buvo pristatytas pirmasis Lietuvoje juodųjų serbentų skonio sidras „Real”, šio sidro šeima buvo papildyta dvigubo skonio sidrais „Real Duo”. Didelio pasisekimo sulaukė pirmasis prieskoninis sidras „Fizz Winter Party”. AB „Ragutis” vartotojams pasiūlė ir naujas pakuotes – alkoholinis kokteilis „GIN Safari” imtas pardavinėti pirmojoje Lietuvoje reljefinėje skardinėje, o folija apsaugota „Horn” alaus skardinė taip pat buvo naujovė šalyje. AB „Ragutis” duomenimis, įmonės gaminami produktai užima 11 proc. alaus, 40 – 45 proc. sidro bei 22 proc. alkoholinių kokteilių rinkos Lietuvoje. Kaip teigia V. Meištas, bendrovė nori ne tik pateikti paklausius produktus, bet ir skatinti naujoves visos rinkos mastu: „Tikimės, jog mūsų pristatomos naujienos – tokios kaip alaus skardinė, apsaugota folija, – bus įvertintos vartotojų ir paskatins kitus rinkos gamintojus sekti mūsų pavyzdžiu”.

Anot generalinio direktoriaus, AB „Ragutis” 2007 m. sieks ir toliau išlaikyti bei didinti užimamas rinkos dalis Lietuvoje. Įmonė taip pat tikisi užimti vieno iš lyderių poziciją energetinių gėrimų rinkoje. „Šių tikslų sieksime tiek pristatydami naujus produktus, tiek paskirstydami investicijas, – teigia V. Meištas. – 2007 m. planuojame investuoti beveik 10 mln. Lt – daugiausia į naujo gatavos produkcijos sandėlio statybą, kuri leis padidinti logistikos plotus, taip pat ne mažai lėšų skirsime gamybos modernizavimui bei atnaujinimui”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.