Daugėja ginčų su draudikais

Pernai Draudimo priežiūros komisija (DPK) nagrinėjo maždaug ketvirtadaliu daugiau ginčų tarp draudimo paslaugų vartotojų ir draudikų nei 2005 metais.

DPK ragina draudimo paslaugų vartotojus aktyviau domėtis draudimo paslaugų esme, žinoti savo teises ir nebijoti jų ginti.

Iš pernai 149 nagrinėtų atvejų daugiau kaip trečdalis nesutarimų tarp draudikų ir draudėjų buvo susiję su transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu, maždaug kas penktas – su transporto priemonių (Kasko) draudimu.

Pagalbos dažniausiai kreipiamasi negavus draudimo išmokos ar gavus mažesnę, nei tikėtasi, taip pat laiku nesulaukus informacijos apie žalos administravimo eigą.

Komisija pastebi, kad kai kuriuos skundus tenka atmesti dėl nepakankamo vartotojų informuotumo.

„Asmuo, manantis, jog draudikas pažeidė jo teises ar interesus, prieš kreipdamasis į DPK, turi raštu kreiptis į draudiką bei nurodyti ginčo aplinkybes bei savo reikalavimą, – sako komisijos atstovas Artur Plokšto. – Ne visi vartotojai laikosi šio reikalavimo”.

Pasak komisijos Juridinio skyriaus vedėjos Vilijos Petronienės, galimybė neatlygintinai kreiptis į DPK padeda draudimo paslaugų vartotojams išspręsti ginčus nesikreipiant į teismą bei sutaupo nemažai laiko ir lėšų. DPK įsitraukimas nagrinėjant vartotojų ir draudikų ginčus pagreitina konfliktinių situacijų sprendimą. Nors DPK nutarimai yra tik rekomendacinio pobūdžio, pasak V. Petronienės, draudikai linkę atsižvelgti į komisijos nuomonę.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.