Už šį stebuklingu vadinamą grožio receptą jį pamėgusios žvaigždės negaili pakloti įspūdingos pinigų sumos. Juo susižavėjusios Jennifer Lopez, Vanessa Paradis, Jennifer Aniston, Heather Locklear, Sharon Stone, Courtney Cox, Madonna ir kitos visame pasaulyje garsios moterys. Victoria Beckham net yra pasakiusi, jog „Creme de le mer” – vienintelis grožio produktas, be kurio ji negalėtų gyventi. Kokia šio garsiojo kremo paslaptis?
Nors vadinamas prancūzišku vardu, „Creme de la mer” (pranc. – jūros kremas) dar visai neseniai mados bei parfumerijos tėvynėje buvo nepasiekiamas. Kad jo įsigytų, savo oda susirūpinusios prancūzės turėdavo verstis per galvą ir tai vienos, tai kitos draugės prašyti parvežti iš Niujorko. Pagaliau „Creme de la mer” parduodamas ir Europoje! Tai ne šiaip naujiena, o tikra sensacija.
Kilmė – fizikos laboratorijoje
Prancūziškas pavadinimas „Creme de la mer” paprastai tariamas angliškai – su švelniomis, gomurinėmis „r”. Taip yra todėl, kad šis kremas veido odai iš tiesų buvo sukurtas Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tai gana netikėta kalbant apie kosmetikos produktą, tačiau jį išrado NASA astrofizikas Maxas Huberis. Atlikdamas bandymus su raketų kuru Huberis patyrė rimtų cheminių veido odos nudegimų, kurių pėdsakų nebuvo galima panaikinti nė vienu medicinai žinomu būdu. Tada fizikas atsidėjo bandymams. Po dvylikos metų ir maždaug 6000 eksperimentų jam pavyko išrasti „stebuklingąjį” kremą. Jo veikimą išradėjas išbandė pirmasis. Pamažu nudegusi oda išsilygino, suminkštėjo, vėl tapo švelni.
Magiška formulė
Svarbiausia „Creme de la mer” sudedamoji dalis – jūrų dumbliai. Kurdamas kremą Huberis žinojo, kad dumbliai, surinkti Kalifornijos pakrantėse tam tikru mėnulio ciklo laikotarpiu, turi ypatingų gydomųjų savybių. Prie jų jis pridėjo kitų natūralių elementų: magnio, kalio, kalcio, geležies, lecitino, vitaminų C, D, E, B12, taip pat saulėgrąžų, liucernų, kviečių grūdų gemalų bei citrinmedžio ekstraktų. Atrodo, nieko nepaprasto. Tad kuo gi ypatingas garsusis kremas?
Huberis išrado ir naują biofermentacijos procesą, kuris turi būti atliekamas taip kruopščiai, jog vienai kremo partijai pagaminti prireikia maždaug trijų-keturių mėnesių. Viena jo ypatybių – produktas patiria vadinamosios soninės chemijos poveikį. Tai reiškia, jog garso bangos iš saulės sistemos nukreipiamos į kremą, kai šis fermentuojasi. 1994-aisiais mados namai Estee Lauder iš Maxo Huberio nupirko teises į „Creme de la mer” gamybos technologiją, tačiau greitai suprato, kad kremas kas kartą turi būti gaminamas lygiai taip pat iki mažiausių smulkmenų. Kitaip jis tampa neefektyvus. Kiekvienas jo indelis iki šiol pripildomas rankomis – kad Huberio išrasta gamybos formulė atsitiktinai nepasikeistų.
Kaip jis veikia?
Į šį klausimą dar niekam nepavyko atsakyti. Net oficialioje „Creme de la mer” interneto svetainėje pripažįstama, jog jo poveikis – mokslo neatskleista paslaptis. Tiesa, užsienio madų žurnaluose užsimenama apie efektyviąsias daleles, įsitvirtinančias natūraliuose odoje esančiuose skysčiuose ir nuolat ją drėkinančias. Teigiama, kad nuo išorės dirgiklių kremas saugo net jautriausią odą. Prieš juo tepantis (tai daryti rekomenduojama du kartus per dieną) produktą reikia sušildyti tarp pirštų, kad imtų veikti aktyviosios medžiagos. Tvirtinama, kad ir nedidelis jo kiekis sušvelnina, sutvirtina ir atjaunina odą.
Skamba taip, kaip ir bet kokio kito „stebuklingo” grožio produkto apibūdinimas? „Creme de la mer” gerbėjai įsitikinę, jog tai tikrai nėra tiesiog kremas. Juk jį sukūrė žmogus, kuris išbandė viską, kad sumažintų odos nudegimus! Iki „Creme de la mer” jam niekas negalėjo padėti.
Triukas ar stebuklas?
Visame pasaulyje yra sudaryti laukiančiųjų sąrašai „Creme de la mer” įsigyti. Tiesą pasakius, jo paklausa tokia didelė, kad vos atvežtas į prabangiąją Londono „Harrods” parduotuvę, išparduodamas per kelias pirmąsias minutes. Apie jį rašoma įtakinguose mados žurnaluose ir garsenybių paskalų puslapiuose. Kaip jau minėjome, be jo negali apsieiti nė viena scenos gražuolė.
Tad kas tas „Creme de la mer” – viešųjų ryšių specialistų išreklamuotas gerokai per brangus šlamštas ar šiuolaikinio mokslo stebuklas? Spręsti jums. Tik jei vis dėlto apsigalvosite jo naudai ir nuspręsite įsigyti, žinokite, kad prieš tai gali tekti įkeisti namus, nes 30 ml talpos indelis kainuoja apie 120 eurų (415 litų). Tiek kremo jums užtektų maždaug mėnesiui. 500 ml indas, kurių parduodamas tik nedidelis kiekis, kainuoja net 1330 eurų (apie 4590 litų). Kaina iš tiesų stebuklinga…
Sveiki,
As noriu pasakyti, kad stebuklu pasaulyje nera.O, kad sios firmos gaminami kremai ir kiti ,odai skirti , produktai yara kokybiski ir labai geri – patvirtinti galiu!
Teisingai – kremu kaina istiesu labai didele. Bet produktas vertas to… Nusipirkau losjona veidui – tai silpnesnes koncentracijos kremas, nes mano veido oda misri. Ir galiu pasakyti, kad tikrai yra skirtumas tarp visu kitu kremu.Nemoku tik paiskini koks tas skirtumas. Stebuklu jis nedaro – kaip jau ir minejau.Bet jeigu tik galibybes leis ir kita karta ji noreciau nusipirkti…