Norvegijoje vykęs pasaulio ralio čempionato (WRC) trečiasis etapas – Norvegijos ralis – nebuvo sėkmingas šiose varžybose dalyvavusiems lietuvių ekipažams: Viliui Rožukui ir Audriui Šošui bei Vytautui Baranauskui ir Edvinui Pagirskui
Važiuodami naujausio modelio automobiliu „Suzuki Swift Super 1600” Vilius Rožukas su navigatoriumi Audriumi Šošu liko penkiasdešimt antri tarp 64 bendros įskaitos dalyvių, o per tas pačias lenktynes fiksuotoje pasaulio jaunimo ralio čempionato (J-WRC) įskaitoje – dešimti tarp 12 varžovų. Rožuko teigimu, šis itin sunkus ralis suteikė vertingos patirties. Pasaulinio lygio 18 greičio ruožų (bendras jų ilgis – 360 km) lenktynėse išryškėjo pagrindinės lietuvių ekipažo klaidos. Per kitus čempionato etapus tikimasi jų nebekartoti.
Patekti į dešimtuką
Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, vasario 16-ąją, startavę sportininkai turėjo įveikti 8 greičio ruožus (145 km). Jau per pirmą jų lietuvių automobilis, papuoštas Trispalvės motyvais, patyrė avariją. Už tai Rožukui ir Šošui buvo skirta 40 min. baudos (po 5 min. už kiekvieną nebaigtą greičio ruožą). Antrą ralio dieną mūsiškiai, važiuodami ne visai sutvarkyta mašina, per šešis greičio ruožus (115 km) išsaugojo 7-8 poziciją tarp J-WRC dalyvių. Sekmadienį vykusias lenktynes (4 greičio ruožus, 97 km) jie baigė šešti-septinti. Šiemet Rožukas su navigatoriumi mėgins patekti tarp dešimties stipriausių jaunimo ekipažų.
Lemia meistriškumas
Tuo pat metu kaip J-WRC rengiamos ir „Ford Fiesta Sporting Trophy” lenktynės. Šiemet jose debiutavo dar vienas lietuviškas ekipažas – Vytautas Baranauskas ir Edvinas Pagirskas. Jie važiavo modernia „Ford Fiesta ST Gr.N”. Per šias lenktynes varžomasi vienodais automobiliais, todėl rezultatus lemia vien ekipažo narių meistriškumas. Baranausko ir Pagirsko pavardės suvestinėse tarp kitų varžovų puikavosi tik pirmą dieną. Vėliau šalies sportininkai dėl technikos gedimų buvo priversti palikti debiutinių lenktynių trasą.
Kitas J-WRC etapas vyks kovo 30 – balandžio 1 dienomis Portugalijoje.