Vyrai irgi mėgsta pirkti

Kad moterys dažnai eina į parduotuves, savaime suprantamas dalykas.

Bet amerikiečių mokslininkai iš Nasau (Niujorko valstija) universiteto Medicinos centro tvirtina, kad ir vyrai mėgsta aistringai pirkti, tik apie tai mažiau šneka. Moterys gali nusipirkti viską, ko reikia ir ko nereikia, o vyrus labiau domina „rimti” daiktai – knygos, CD diskai, namų apyvokos daiktai ir pan.

Psichiatras Kenetas Skodnekas pabrėžia, kad kai kuriems planetos stipriosios lyties atstovams apsipirkimas virto aistra, kurią jie bando nuslėpti. Tokį vyrų elgesį išprovokuoja dar vaikystėje suformuoti stereotipai – vyras turi būti santūrus ir nekalbus… Todėl jie ir leidžia savo pinigus tyliai, nekalbėdami apie savo pomėgius. Be to, vyrai tvirtina, kad kavos virimo aparato, garso ir vaizdo aparatūros įsigijimas nėra šiaip sau „pinigų laidymas”.

Pagal Skodneką, pirkimas daugeliui vyrų jau yra įkyri idėja, kuri ateityje gali tapti didžiule problema. Vyrams sunkiau sau prisipažinti, kad besaikis pirkimas jiems jau ne pramoga, o liga. JAV „įkyrioji pirkimo būsena” slegia 2-16 proc. gyventojų – maždaug 10 mln. žmonių pirkimas yra liga. „Ši liga panaši į alkoholizmą, kada žmogus negali atsispirti didžiulei traukai. Pagaliau besaikis pirkimas priveda prie bankroto, nes žmogus nebekontroliuoja savo išlaidų”, – pabrėžia JAV medikai. Situaciją dar labiau apsunkina tai, kad nusipirkęs ką nors žmogus gauna gerą porciją adrenalino. Po kurio laiko tokios porcijos reikia dar ir dar. Dėl šios priežasties ir susiformuoja pojūtis, kad vienas ar kitas parduotuvėje pamatytas daiktas labai reikalingas… jį būtina pirkti. Psichiatras Skodnekas mano, kad vyrams pirkimo maniją įveikti gerokai sunkiau, negu moterims. Nors moterys perka daugiau, „įkyrioji pirkimo būsena” dažniau kankina vyrus.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Vyrams su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.