Atnaujinto „Mazda 3” pertvarkymai ne tokie pastebimi išoriškai, nors į dizainą įlieta pokyčių. Akylesnis automobilininkas pastebės naujasnius priekinį ir užpakalinį sedano GT buferius bei LED tipo užpakalinius žibintus, taip pat groteles. Automobilį „Mazda 3” papuošė naujos konstrukcijos lieti ratlankiai.
Vidiniai patobulinimai padarė šį automobilį tylesnį, saugesnį ir taupesnį. Dėl pagerintos važiuoklės „Mazda 3” tiksliau reaguoja į vairuotojo komandas. „Mazda 3” išleidžiami dviejų kėbulų – ketverių durų sedano ir penkerių durų hečbeko – visiškai skirtingos išvaizdos, neturi net panašių kėbulo dalių. Į automobilį „Mazda 3” montuojami ankstesnieji varikliai. Benzininių agregatų asortimentą sudaro 1,4 ir 1,6 litro, o dyzelinių – dvi 1,6 litro versijos. Galingiausias – MZR 2 litrų benzininis variklis – 150 AG. Kartu su 2 litrų varikliu montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Į Suomiją ir Baltijos šalis bus importuojami tik didesnės galios versijos modeliai, išsiskiriantys 240 niutonmetrų maksimaliu sūkio momentu. Dėl geros automobilio charakteristikos nereikės dažnai kaitalioti pavarų laipsnių, – tai itin patogu vairuojant mieste. Įdiegus taupesnį degalų naudojimo mechanizmą į dyzelinius variklius, net esant didesnės galios versijoms, degalų sąnaudos neviršija penkių litrų (4,8 l/100 km). Visų „Mazda 3” versijų standartiniame komplekte – oro kondicionierius ir radijas su CD grotuvu. Tvirtesnis „Mazda 3” kėbulas, kartu su priekinėmis vairuotojo ir keleivio bei šoninėmis saugos oro pagalvėmis, turi saugos diržų įtempimo mechanizmą, apkrovos ribotuvus priekyje ir atsilenkiantį stabdžių pedalą, taip pat visiškai perdarytą ir saugią vairo kolonėlę.