Mokymai bendrauti – sėkmingas verslas

Trijų žmonių sėkmingai veikiančios komandos pavyzdys rodo, kad imantis verslo nebūtinos nei didžiulės investicijos, nei specialus išsilavinimas, nei plačios užsienio rinkos. Jie savo sėkmės formule vadina lankstumą ir kūrybingumą.

„Svarbu idėja, entuziazmas ir tikėjimas tuo, ką darome. Mes patys labai tikime savo veikla, tad verslas vystosi, o mes galvojame apie plėtrą”, – sako „Komunikacijos mokyklos” vykdomoji direktorė Laura Dukšaitė-Iškauskienė.

„Komunikacijos mokykla” – specializuota komunikacijos mokymų įmonė. Ji moko verslo, valstybinių, visuomeninių įstaigų darbuotojus, politikus komunikacijos, viešai kalbėti, valdyti organizaciją.

„Politikų, verslo ir valstybinių įmonių darbuotojų mokymai – Lietuvoje kol kas nauja verslo sritis. Pastebima, kad įmonėms atsiranda vis didesnis poreikis įgauti žinių apie tai, kaip save pristatyti visuomenei. Jos nori išmokti reprezentacinio meno. Universitetuose esama disciplinos, kuri moko, kaip pristatyti kuriamus produktus ar teikiamas paslaugas verslo partneriams. Tačiau niekas neaiškina, kaip savo įmonę pristatyti plačiajai visuomenei, kaip bendrauti su žurnalistais, kad šie parašytų tai, ko jums reikia ir ką norėtumėte, kad parašytų”, – teigė Dukšaitė-Iškauskienė.

Bandomąjį laikotarpį įveikė

Penkerius metus – nuo 1999 iki 2004 metų – „Komunikacijos mokykla” buvo viešųjų ryšių agentūros padalinys. Tačiau jau treji metai ji veikia savarankiškai.

Pasak Dukšaitės-Iškauskienės, mokančių, kaip prisistatyti visuomenei, įmonių negalima tapatinti su viešųjų ryšių agentūromis.

„Nuo viešųjų ryšių agentūrų skiriamės ir tuo, kad teikiame mokymo paslaugas ir aiškiname, kaip kalbėti, o viešųjų ryšių agentūrų darbas – aiškinti, kada kalbėti”, – vardijo „Komunikacijos mokyklos” vykdomoji direktorė.

Ji sako kiek nerimavusi įmonės darbo pradžioje ir prisimena, kad pirmuosius tris bandomojo laikotarpio mėnesius įmonei teko susiveržti diržus. Pašnekovė sakė, kad įmonės steigėjai prieš imdamiesi verslo rinkos tyrimų nedarę – pasikliovė potencialių klientų nuomone. Buvo kalbėtasi su įmonių atstovais. Iš šnekų paaiškėjo, kad verslininkams stinga mokymų, kaip prisistatyti visuomenei. „Dabar aktyviausi mūsų teikiamų paslaugų vartotojai – didmiesčių verslo įmonių darbuotojai. Tačiau matyti tendencija, kad ir mažesnių miestų įmonės vis aktyviau domisi mūsų rengiamais mokymais”, – teigė Dukšaitė-Iškauskienė.

Veiklos pagrindas – mokymai

„Komunikacijos mokyklos” komandos verslas susideda iš dviejų dalių. Viena jų taikoma įmonių viduje. Tai mokymai konkrečių įmonių darbuotojams, kaip bendrauti su žiniasklaida ir valdyti krizes. Kita verslo dalis – seminarai, kuriuose gali dalyvauti visi norintys. Kaip vieną išskirtinių įmonės bruožų, pašnekovė paminėjo kasmet ta pačia tema organizuojamą seminarą. Tačiau šiuos renginio užsiėmimus kiekvienais metais veda vis kita lektorių komanda. Anot pašnekovės, toks sumanymas pasiteisino – klientai lieka patenkinti.

„Komunikacijos mokykla” teikia „greitąją pagalbą” – gelbėja įmonėms operatyviai pasiruošti rengiantis kalbai. „Tačiau „gesinti gaisrus” tenka retai. Mūsų klientai planuoja darbus ir puikiai žino, kada bus spaudos konferencija, kada – metinis renginys, kai jiems reikės sakyti kalbą. Greitosios pagalbos prireikia vis rečiau, tad koncentruojamės į mokymus, kaip savo įmonę pristatyti visuomenei”, – teigė pašnekovė. Anot pašnekovės, „Komunikacijos mokykla” ateityje neabejotinai plėsis. Tačiau steigti padalinių kituose Lietuvos miestuose neketinama. „Lietuva – labai mažas kraštas, tad į kitus šalies miestus be vargo nuvažiuojame”, – motyvavo direktorė. Ji sakė, kad „Komunikacijos mokykla” pasiūlys naujų paslaugų, tačiau neatskleidė kokių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.