Valstybinė ne maisto produktų inspekcija sulaukia skundų ir dėl plastikinių langų bei šarvuotų durų.
Pirkėjai nusivilia, kad šie būna prastai įmontuoti.
Klaipėdietė Aldona Lengvinienė prieš šešerius metus iš firmos „Delisa” pirko plastikinius langus. Jiems buvo suteikta septynerių metų garantija.
Dabar A.Lengvinienė teigia nusivylusi langais, nes šie praleidžia vandenį.
Firmos „Delisa” salono „Langas pasauliui” direktorius Aleksandras Kočiatyginas teigė, kad septynerių metų garantiją plastikiniams langams suteikė dabar jau nebeegzistuojanti firma „Via regia”.
A.Kočiatyginas teigė, kad A.Lengvinienės plastikiniai langai vandenį praleidžia dėl susidėvėjimo, o ne dėl blogos kokybės.
Firmos atstovai buvo nuvažiavę ir šalino defektus. Tačiau A.Lengvinienė teigė, kad langai vandenį ir toliau praleidžia.
Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus inspektorė Terezė Mažeikienė teigė, kad firma, pardavusi klientui langus, atsakomybę už plastikinių langų kokybę prisiima iš gamintojo. Todėl šiuo atveju defektus privalėtų šalinti firma „Delisa”.
Klientė turėtų į šią firmą kreiptis raštu. Firma „Delisa” A.Lengvinienei priežastis, kodėl nešalina defektų, turėtų paaiškinti taip pat raštu.
Dažniausiai buvo skundžiamasi dėl blogai įstatytų plastikinių langų ir šarvuotų durų.
Anot T.Mažeikienės, montuotojai skuba įstatyti langus ir duris, todėl tai padaro nekokybiškai.
Įmontuotiems langams platintojas dažniausiai suteikia penkerių metų garantiją. Šarvuotoms durims – 2-3 metų.
Pagal įstatymus platintojai šioms prekėms privalo suteikti bent jau dvejų metų garantiją.