Dovanas internetu pirktų ir lietuviai

Rinkos tyrimais užsiimančios bendrovės „GMIPoll” duomenimis, šiemet Didžiojoje Britanijoje tapo itin madinga pirkti kalėdines dovanas internetu. Jos specialistai prognozuoja, kad žmonės joms išleis rekordiškai daug – nuo 7 iki 9 milijardų svarų sterlingų.

Neseniai „GMIPoll” atlikta apklausa parodė, kad atsiradus naujosioms technologijoms pasikeitė ir žmonių įpročiai. Pavyzdžiui, 61 proc. apklaustųjų britų ir 46 proc. JAV respondentų atsakė pirmiausiai dovanų šiemet ieškosiantys internete. Dovanų prekybos centruose teigė ieškosiantys tik 22 proc. britų.

Apklausos duomenimis, apsipirkinėti sėdint namie ar darbe labiausiai mėgsta užimti ir atokiau gyvenantys žmonės, neturintys laiko arba galimybių prieškalėdinės karštinės metu grumtis dėl prekių parduotuvėse.

Panašų tyrimą savo svetainėje atlikusi interneto parduotuvė dress.lt pranešė, kad mūsų tautiečių požiūris į dovanų pirkimą kiek skiriasi nuo vakariečių. Į virtualiąją erdvę „eitų” prekintis 39 proc apklausoje dalyvavusių internautų. Tiesa, jie pirktų dovanas internetu, jei tik siūlomų prekių pasirinkimas būtų pakankamas. Dar 20 proc. Atsakė, kad vienodai dovanų ieškotų ir paprastose, ir internetinėse parduotuvėse. Trečdalis šios svetainės lankytojų internete dovanas pirktų tik tada, jei visai neturėtų laiko parduotuvėms. Į klausimą „ar mėgstate Kalėdinį apsipirkimą” net 20 proc. tinklapio lankytojų nurodė nekenčiantys parduotuvių šurmulio prieš Kalėdas, ir dar 10 proc. pritarė, kad juos tai labai vargina.

„Labai užimtiems žmonėms internetinės parduotuvės yra tikras išganymas, ypač tokiu užimtu prieššventiniu laikotarpiu. Jose gali ramiai apžiūrėti prekes, išrinkti artimiesiems dovanas, be stumdymosi susikrauti krepšelį ir apmokėti nelaukiant eilėje prie kasos, o tada gauti jas, šventiškai supakuotas, tiesiai į namus,- sakė pirmosios Lietuvoje internetinės drabužių parduotuvės dress.lt vadovė Irma Labutienė.

Pasak I. Labutienės, nėra tiksliai žinoma, kiek lietuvių perka dovanas internetu, tačiau pastaruoju metu jų sparčiai daugėja. Ji mano, kad internetinės parduotuvės yra nepakeičiamos norint nusiųsti dovaną artimajam, kuriam nėra galimybės įteikti dovaną asmeniškai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.