Miestiečiams pasiūlyta išbandyti nebaigtą gatvę

Europos prospekte neliko eismą draudžiančių ženklų, nors pravažiuoti juo gali ne kiekvienas automobilis

Vairuotojai, Europos prospektu važiuojantys M.K.Čiurliono tilto link, patenka į spąstus. Penktadienį buvo nuimti eismą draudžiantys kelio ženklai, tačiau keliasdešimties metrų atkarpa liko neišasfaltuota ir duobėta.

Vairuotojai apstulbę

„Su „bulka” („Audi 80″) dar pravažiavau, bet kai kitą kartą teko važiuoti nauju BMW, kuris yra žemesnis, viskas baigėsi liūdnai – mašinos dugną smarkiai nubrozdinome”, – sakė vienas vairuotojas.

„Gal čia tyčiojamasi iš vairuotojų? Nuėmė ženklus, tačiau kelias nesuremontuotas. Važiuojant į pakalnę automobiliai važiuoja per duobes, daužo dugną, laužo duslintuvus”, – sakė kitas pasipiktinęs vairuotojas.

Kelių eismo ženklus Kaune prižiūrinčios UAB „Tauro ženklas” technikos direktorius Vidmantas Kašnašnikovas teigė, kad prašymą nuimti eismą draudžiančius ženklus gavo praėjusią savaitę iš Komunalinio ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto Valentino Čižinausko. „Juos penktadienį ir nuėmėme”, – sakė jis.

„Viskas ten gerai ir gražu”, – vakar kalbėjo V.Čižinauskas. Jis teigė nurodymą nuimti eismą draudžiančius ženklus gavęs iš Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo Ramūno Noreikos.

„Jau ir anksčiau ten vairuotojai važiuodavo, nors ženklai draudė. Nutarėme, kad nereikia erzinti gyventojų ir leisti jiems pro ten važiuoti. Keliasdešimt metrų atkarpa liko neužbaigta. Sunkumų kilo todėl, kad palijo. Artimiausiomis dienomis duobės bus užpiltos skalda”, – sakė V.Čižinauskas. Jis pridūrė, kad nepatenkinti vairuotojai turi kitą galimybę – važiuoti aplink.

Kelininkai prašė neskubėti

Kelią tiesusios AB „Kauno tiltai” aikštelės vadovė Jolanta Varkalienė teigė, kad bendrovę nustebino Savivaldybės elgesys.

„Praėjusią savaitę man skambino Savivaldybės atstovas ir klausė, ar galėtume paleisti eismą. Sakiau, kad negalima, darbai dar nebaigti. Tačiau penktadienį kažkur dingo mūsų pastatyti laikini ženklai, kurie draudė eismą. Pasipylė automobiliai, kurie priversti važiuoti per duobes”, – sakė J.Varkalienė.

Anot jos, „Kauno tiltai” dar turi pabaigti apie 30-50 metrų kelio. „Tačiau šių darbų negalime daryti, kol nebus pastatyta šlaito atraminė siena. Mes ją įrengėme tokio ilgio, kiek mums priklausė pagal projektą. Likusią dalį turi pastatyti transporto mazgo koncesijos konkursą laimėjusi bendrovė „Hidrostatyba”. Kol ji neatliks darbų, mes nieko negalėsime daryti”, – teigė J.Varkalienė.

„Hidrostatyba” darbus turėjo pradėti jau lapkričio 6 dieną, tačiau iki šiol čia tylu. „Savivaldybė ieškos būdų savo lėšomis kuo greičiau sutvarkyti tą vietą”, – teigė V.Čižinauskas.

Gargždų UAB „Hidrostatyba” technikos direktorius Augustas Burba pripažino, kad bendrovė jau turėtų darbuotis Kaune. „Tačiau negalime pradėti darbų, kol Kauno miesto savivaldybė neišduos leidimo. Atrodo, kad artimiausiomis dienomis jį jau gausime. Taip, mes turėsime įrengti ir šlaito atraminę sieną”, – sakė jis. A.Burba teigė, kad darbai vėluoja ir todėl, kad teko keisti statybos darbų techninį projektą.

Prospekto atkarpos statybai ES fondai skyrė 9,5 mln. litų, o 4,7 mln. miesto Savivaldybės administracija turėjo skolintis.

Darbai vėluoja

Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas vakar pripažino, kad buvo paskubėta atidaryti eismą. „Jau pasikalbėjome su skyriaus darbuotojais, nutarėme, kad vertėtų ten leisti eismą tik viena kelio puse, kuri yra sutvarkyta”, – sakė A.Vyšniauskas.

Anot jo, mazgo vietoje darbai vėluoja ir dėl pačios „Hidrostatybos” kaltės. „Bendrovė nutarė techninį projektą keisti kartu su darbo brėžiniais, tačiau juos galėjo daryti darbo eigoje. Dėl to užtruko procedūros. Urbanistai man sakė, kad bendrovė dokumentus jau susitvarkė, todėl per kelias dienas ji jau turėtų gauti leidimus darbui”, – sakė A.Vyšniauskas.

„Hidrostatyba” kitais metais prašys vėl uždaryti eismą Europos prospektu. Jos atstovai sako, kad eismas trukdytų estakados statybai. Estakada iškils virš geležinkelio bėgių. Šiuos darbus numatyta baigti maždaug po dvejų metų. Paskui bendrovė 23 metus prižiūrės ir remontuos transporto mazgą. Šio sandorio vertė – 139 milijonai litų.

Nuo kitų metų planuojamas Europos prospekto tęsinio nuo Veiverių plento iki Armoniškių sankryžos tiesimas. Šie darbai kainuos 56 mln. Lt.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.