Protingos, gražios ir turtingos italės drąsiai žengia pasaulio podiumu. Joms priklauso mados namai ir milijonai. Jos kuria šiuolaikinę madą.
ANNA MOLINARI
Šiam ženklui, kurį sukūrė Ana, jau dešimt metų. Ir šį darbą tvirtai į savo rankas perėmė jos duktė Rosela Tarabini (nuotraukoje ji su besijuokiančia manekene Nataša Voinovič). Apdovanota karštu temperamentu ir padaužos charakteriu, Rosela savo natūros neslepia ir dizaine. Ji puikiai išmano audinių paslaptis ir gali padaryti taip, kad mažutė šilko suknelė taptų tvirta lyg oda.
Ekstravagantiškumas – šis žodis, ko gero, taikliausiai apibūdina Tarabini kūrybą.
„Tobulumas mane vargina, – sako Rosela. – Man patinka chaosas, klaidos, silueto nelygumai – tartum po vyrišku kostiumu būtų apvilktas korsetas”.
FENDI
Vokietį Lagerfeldą su įžymiuoju kailių ženklu sieja sena bičiulystė: 1968-aisiais jis tapo stipraus šeimos verslo konsultantu.
Šiuo metu Karlas kuria mados namams moteriškąją liniją. Greta jo – Silvija Venturini, viena iš milžiniško italų klano.
Dabar Silvija kuria ir vyriškąją liniją, ir aksesuarus, ir yra tikras „Fendi” atradimas.
MOSCHINO
Rosela Žardini į mados pasaulį 1983-iaisiais įžengė savo artimo draugo Franko Moskino dėka.
Prieš dvylika metų jam mirus, Rosela ėmė vadovauti ženklui, kuris išgarsėjo savo nepakartojamu epatažu.
Nors „Moschino” drabužiai laikui bėgant tampa vis solidesni, Žardini nesiliauja „cituoti” Franko.
Naujose kolekcijose vis pasirodo tai „kiaušiniai ant lėkštutės”, tai žiogeliai su brangakmeniais ir detalės – kaip pliušiniai meškučiai.
PUCCI
Laudomijos tėvas Emilijus Pučis – kerinčių raštų ir nepriekaištingo kirpimo meistras.
Šiuo metu Laudomija užsiėmusi ženklo, kuris nuo 2000-ųjų priklauso LVMH grupei, įvaizdžiu.
Surinkusi puikią komandą ir pakvietusi jauną britų dizainerį Metju Viljamsoną, ji sudėliojo šių dienų akcentus ir sugebėjo grąžinti „Pucci” 1960-1970 m. spindesį.
TRUSSARDI
Beatričė Trusardi (savo sesers Gajos kairėje) šiandien vadovauja visam šeimos verslui, gilinasi į visas smulkmenas: nuo finansų iki odos kokybės.
Ji studijavo meną, tačiau jos gyvenimas pakrypo kita linkme, kai mirė tėvas ir brolis.
Elegantiškumas ir santūrumas išlieka „Trussardi” stiliaus dominantė.
MARNI
1994 metais Konsuela Kostiljoni su savo ženklu „Marni” įsiveržė į mados pasaulį. (Fotografijoje Konsuela su savo dukterimi Karolina.)
Jos daiktai išsiskiria išmoningais deriniais: grakštumu ir intelektualumu, lengvumu ir giliu mąslumu, fantazija ir taisyklingomis proporcijomis.
Rafinuotumą pabrėžia spalvos ir raštai. Jaunas Konsuelos verslas sėkmingai dalyvauja pasauliniame „kare”, apimdamas vis naujas šalis.
VERSACE
Donatela visada buvo savo brolio Džanio mūza. Jau vienuolikmetei seseriai jis kūrė įvairiausius apdarus, o vėliau, Milane, jie dalijosi tą patį butą.
Jos tiesūs ir ilgi plaukai įkvėpė Džanį sukurti aromatą „Blonde”.
1997-aisiais po brolio žūties ėmusi vadovauti šeimos verslo imperijai, Donatela ant savo aukštakulnių batelių tvirtai stovi „Versace” suvereniteto sargyboje.
Kompanija iškilmingai žengė į naują amžių – su kilometro ilgio aukso brokatu.
Ir įžymioji Medūza būtinai pasirodo per kiekvieną vasaros kolekcijos pristatymą.
GUCCI
Frida Džanini tapo paties Tomo Fordo, kuris madingąjį gigantą sukūrė iš merdinčios odos galanterijos kompanijos, įpėdine.
Frida, užauginta „Fendi”, jau pristatė vasaros ir žiemos kolekcijas su aptemptomis kelnėmis ir besvorėmis suknelėmis.
Ji švelnina agresyvų seksualumą, kurį propagavo Fordas, ir atsisako atvirų provokacijų. Galima sakyti, žengia savo keliu.
BLUMARINE
Ji nuo vaikystės aistringai mėgsta audinius: Anos Molinari tėvai turėjo trikotažo fabriką. „Blumarine” ženklas, kurį 1977 metais su vyru Džanpaolu Tarabiniu sukūrė Ana, skirtas jausmingai moteriai apsaugoti.
Moteriai, sukurtai iš kašmyro, satino, lamos – švelnių ir minkštų audinių. Ana, šelmiškai šypsodama, sako: „Jei staiga koks nors daiktas atrodo taip, lyg būtų ne savo vietoje, visi iškart pagalvoja: o! ši moteris, be abejo, naktį praleido su vyriškiu. Ir tai puiku!”
PRADA
Ženklo, kuris jau du dešimtmečius domina visą pasaulį, pradžia siekia 1913 metus.
Tada Miučės senelis pradėjo gaminti brangius odinius aksesuarus.
Pati Prada, diplomuota politologė ir kovotoja už moterų teises, firmą perėmė iš savo motinos 1978-aisiais.
Ji niekada neslėpė, kad nemoka nei siūti, nei piešti. Bet jai pavaldi kultūra ir intuicija. Penkios raidės Prada tapo žodžio „ultramadingas” sinonimu dar devintojo dešimtmečio viduryje.
O šiandien ši imperija dar ir įvertinta pusantro milijardo eurų.