Renginių organizavimo kompanijos jau nuo vasaros vidurio gyvena kalėdinėmis nuotaikomis
Lietuvoje jau tapo tradicija, kad įmonės ir organizacijos rengia šventinius vakarėlius savo darbuotojams. Nors, pavyzdžiui, Kalėdos dar toli, renginių organizavimo kompanijos jau gerus du mėnesius rengia konkursus pasirodyti kalėdiniuose, naujametiniuose renginiuose. Pasak jų, pastaruoju metu apie šiuos būsimus renginius įmonės taip pat galvoja iš anksto.
Vieną karštą liepos mėnesio dieną praeiviai nustebę žvilgčiojo į Vilniaus gatvėmis skubantį Kalėdų Senelį. Minėtas senelis nešinas ledais skubėjo pas vienos renginių organizavimo kompanijos klientus. Tokią staigmeną kompanija „Gera pramoga” pateikė savo klientams sveikindama jų iniciatyvą šventėms rengtis iš anksto.
Pasak renginių organizatorių, anksti pradėti parengiamieji darbai bent iš dalies leidžia išvengti prieššventinio sąmyšio, sudaro sąlygas geriau planuoti ir net padeda sumažinti organizavimo išlaidas.
Dar prieš keletą metų Naujuosius švęsti sausio mėnesį buvo dar neįprasta, o dabar sausis tampa tarsi antru gruodžiu. Renginiai keliami į sausio mėnesį dėl dviejų priežasčių: didelio užimtumo prieš šventes ir, aišku, kainų. Kai kurioms įmonėms Kalėdos – pats darbymetis, tad švęsti nėra kada, o kartais net nėra noro. Be to, Kalėdas kasmet švenčia vis daugiau įmonių, todėl švenčių maratonas žmones kiekvienais metais vargina vis labiau. Be to, nuo gruodžio vidurio itin brangsta švenčių vedėjų paslaugos.
Pirmiausia rūpintis kalėdiniais renginiais suskumba didžiosios ir didelę renginių patirtį turinčios kompanijos. Jos tiksliai žino, ko nori, kiek svečių planuoja kviesti, kokią žinią per savo renginius nori perduoti. Joms lengviau apsispręsti ir dėl šventės vietos.
Pasak renginių organizatorių, užsisakyti vietą renginiui – dabar pats laikas. O jei šventinis vakaras planuojamas dideliam žmonių būriui, jei vieta populiari – net ir per vėlu. Geidžiamiausioms gruodžio 8 ir 15 dienoms jau beveik nėra pasirinkimo. Kadangi tinkamų renginiams vietų labai trūksta, per Kalėdas bus viskas užimta. Akivaizdu, kad vis daugiau įmonių švenčia, o vietų, deja, taip sparčiai negausėja. Populiariausios visada yra naujos vietos. Šiemet – „Pramogų bankas”.
Kompanijos, kurios vakarėlius organizuoja daug metų, jau ima pavargti nuo įprastų teminių vakarėlių. Šiais metais bus ypač stengiamasi labiau įtraukti darbuotojus į šventę. Vakarėliai įgauna naujas formas – konkursų, turnyrų, festivalių ir pan. Gali būti kuriami klipai, filmai, reklamos, trumpi pasirodymai-spektakliukai.
Populiaru vienaip ar kitaip įvertinti už metų nuopelnus, todėl nominacijų, kai kada rimtų, kai kada humoristinių, teikimas tampa kone būtinas.
Renginių organizatoriai jau seniai nesitenkina atlikėjų programomis. Kompanijos, kurios siekia savo klientus nustebinti originaliais projektais, pasitelkdamos vietinius ir užsienio atlikėjus, kuria vientisus ir unikalius projektus: gali būti derinami šokis, muzika, cirkas, teatras, naujosios technologijos.
Kai kas dėl programos nesivargina, užsako spektaklį ir furšetą. Pernai, beje, buvo populiarus „Urvinis žmogus”.
Dėl neprognozuojamų orų klientai, nors labai žavisi, retai renkasi tokius renginius, susijusius su sniego pramogomis – pasivažinėjimu šunų kinkiniais, rogėmis.