„Noriu užsisakyti picos”, – tokį prašymą telefonu per dieną po keliskart išgirsta Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) darbuotojai.
Tai – ne dykinėjančių vaikų pokštai. Tiesiog maistą į namus pristatančios bendrovės „Čilija” ir VMI trumpieji telefono numeriai skiriasi vos vienu skaitmeniu.
Šių metų birželį pradėjusio veikti VMI pasitikėjimo telefono numeris – 1882. Šiuo telefonu gyventojai gali pranešti inspektoriams apie vokeliuose mokamus atlyginimus.
Tuo tarpu „Čilijai” galima paskambinti numeriu 1822.
Kaip vakar įsitikino „Lietuvos ryto” žurnalistas, užsakymus priimančios darbuotojos jau įprato prie gyventojų, pranešančių apie pažeidimus.
Vakar paskambinau į „Čiliją” ir pradėjau pasakoti apie vokeliuose mokamus atlyginimus. Tačiau darbuotoja mandagiai paaiškino, kad ji tik priima užsakymus dėl maisto, ir nurodė Mokesčių inspekcijos numerį.
Kur kas labiau turėtų nustebti išalkę gyventojai, netyčia paskambinę į VMI informacijos centrą.
Pradėjęs vardyti patiekalų pavadinimus, žmogus telefono ragelyje išgirsta, kad jis paskambino į Mokesčių inspekcijos informacijos centrą, o pokalbis – įrašinėjamas.
„Kol kas „Čili” picerijos atstovai gauna daugiau užsakymų pristatyti picą nei mes. Tikrai neketiname su jais konkuruoti. Dar nesiruošiame teikti mokesčių mokėtojams maisto pristatymo į namus paslaugos”, – šmaikštavo VMI viršininko pavaduotojas Daivis Zabulionis.
Mokesčių inspekcija nekeis telefono numerio, nes dabartinis jau yra plačiai žinomas. Per du mėnesius gauta daugiau kaip 600 pranešimų apie vokeliuose mokamus atlyginimus ar kitus pažeidimus.
Picų kepėjai taip pat netina atsisakyti populiaraus numerio.
„Mūsų telefono numeris – jau išreklamuotas. Be to, jis anksčiau pradėjo veikti nei mokesčių inspekcijos numeris, todėl neketiname jo keisti”, – sakė „Čilijos” rinkodaros skyriaus vadovas Mindaugas Gumauskas.