„Vista” pirkėjus „Microsoft” žada vilioti nuolaidomis

Per Kalėdas „Microsoft” žada įvairias nuolaidas ir reklamos akcijas, norėdama paskatinti vartotojus atnaujinti savo kompiuterių operacines sistemas į „Windows Vista”. Tačiau naujoji operacinė sistema parduotuvėse pasirodys geriausiu atveju kitų metų sausį.

Kompiuterių gamintojai ir platintojai bus patenkinti bet kokiomis priemonėmis, galinčiomis pagerinti asmeninių kompiuterių pardavimus. Jie baiminasi, kad svarbiausias prekybos sezonas gali būti nesėkmingas, nes vartotojai gali būti linkę laukti vis nukeliamos naujosios „Windows Vista” operacinės sistemos.

„Windows Client Group” padalinio direktorius Kevinas Kurtzas patvirtino, kad „Microsoft” ir kompiuterių gamintojai bei pardavėjai derasi dėl galimų atostogų sezono reklamos akcijų. Tačiau tikslesnių detalių, pavyzdžiui, ar nuolaidas planuojama taikyti tik naujiems pirkiniams, jis atskleisti atsisakė.

Tai bus pirmasis rimtas pagrindinės „Microsoft” operacinės sistemos atnaujinimas nuo 2001 metų, kai kompanija išleido „Windows XP”. Po daugelio atidėliojimų kompanija pranešė, kad verslui skirtos „Windows Vista” versijos pasirodys šių metų lapkritį, o vartotojų versijos – kitų metų sausį.

Tačiau praėjusį mėnesį vienas „Windows” padalinio, apimančio ir „Microsoft”, vadovų Kevinas Johnsonas pareiškė, kad kompanija nedvejos nukelti „Vista” pasirodymo datą, jei tik kils abejonių dėl OS kokybės.

Kovo mėnesį „Microsoft” pranešus apie naują „Vista” pasirodymo nukėlimą, „Gartner Group” kompanijos tyrimų direktorius George’as Shiffleris pakeitė 2006 metų kompiuterių pardavimo prognozę. Jo nuomone, kompiuterių bus parduota 1,1 mln. mažiau, nei buvo numatyta.

G. Shiffleris nesitiki, kad „Microsoft” spės išleisti „Windows Vista” sausio mėnesį. Jis pažymėjo, kad pasirodžius antrajai bandomajai versijai kompanijai prireikdavo nuo devynių mėnesių iki vienerių metų, kad sugebėtų parengti galutinę gaminio versiją, o „Windows Vista Beta 2” pasirodė šių metų gegužės mėnesį. Jo nuomone, dalis kompiuterių gamintojų gali laukti naujo „Vista” išleidimo datos nukėlimo, nes bandymas parduoti dar neegzistuojančią operacinę sistemą yra gana rimtas iššūkis, kurio jie gali panorėti atsisakyti. G. Schifflerio nuomone, gamintojai gali nuspręsti palaukti, kol baigsis atostogų šurmulys, ir tik tuomet pristatyti naujus kompiuterių modelius ir bandyti sužavėti vartotojus.

„Forrester Reasearch Inc.” analitiko Tedo Schadlerio teigimu, „Microsoft” iš pat pradžių buvo planavusi vartotojų rinkai viską pateikti vienu metu: per Kalėdas turėjo pasirodyti „Windows Vista” naudojantys kompiuteriai, nauji grafiniai lustai, „Intel” procesoriai ir t.t. „NPD Group” rinkos analizės kompanijos viceprezidentas Stephenas Barkeris abejoja, ar „Windows Vista” reklamos bus efektyvios, jei vartotojai dar negalės nusipirkti naujosios operacinės sistemos. Problema ta, kad žmonės nenori pirkti naujo kompiuterio anksčiau nei naujos operacinės sistemos, nes nusipirkę naują kompiuterį jie vargu ar panorės pirkti naują operacinę sistemą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.