„Chevrolet” gamintojai ryžosi egzaminui Europos rinkoje

Gaminamas Pietų Korėjoje

„Chevrolet” irgi įsitraukė į kovą dėl SUV klasės visureigių pirkėjų simpatijų.

Rugsėjo mėnesį Lietuvos vairuotojams bus pasiūlytas naujas visureigis „Chevrolet Captiva”.

„General Motors” korporacija šį modelį kūrė specialiai Europos rinkai.

Automobilis gaminamas Pietų Korėjoje, „Daewoo” gamykloje, kurią po bankroto ėmė gelbėti amerikiečių automobilių pramonės gigantai.

Korėjietiška kilmė bus viena problemų, su kuriomis Lietuvoje susidurs „Chevrolet Captiva” pardavėjai.

Nors Pietryčių Azijos gamintojų įvaizdis sparčiai gerėja, pirkėjų palankumą pelnyti dažniausiai padeda patraukli modelio kaina.

Laukia nuožmi konkurencija

Bet būtent „Chevrolet Captiva” kaina greičiausiai taps dar viena problema pardavėjams.

Pirma eilutė visureigio „Captiva” kainoraštyje – 82,8 tūkst. litų. Tiek kainuoja dviem ratais varomas modelis su benzininiu 2,4 litro (136 AG) varikliu.

Dviem ratais varoma „Captiva” su 2 litrų (120 AG) dyzeliniu varikliu bus 700 litų brangesnė.

Ši modifikacija tiks tiems, kuriems reikia įvaizdžio už mažiausią kainą.

Brangiausias „Chevrolet Captiva” turėtų kainuoti 120,8 tūkst. litų. Tai visais ratais varomas septynvietis visureigis, kuriame įmontuotas 3,2 litro darbo tūrio V6 (230 AG) benzininis variklis, automatinė penkių laipsnių pavarų dėžė.

Tikėtina, kad pardavėjai taikys nuolaidas, bet bent su šimtu tūkstančių litų kišenėje yra iš ko pasirinkti ne tik korėjietiškų, bet ir japoniškų automobilių salonuose.

Tad galima neabejoti, kad „Captiva” ir Lietuvoje, ir Europoje laukia nuožmi konkurencinė kova.

Gausi standartinė įranga

Praleidus porą dienų prie 120 tūkst. litų vertės „Chevrolet Captiva” vairo, rimtų priekaištų šiam automobiliui surasti nepavyko.

„Chevrolet” gamintojams pastaraisiais metais pavyko sukurti ne vieną simpatišką automobilį, o „Captiva” šios kompanijos grožio konkurse galėtų tikėtis ir pirmosios vietos.

Tačiau vykusiu dizainu galėtų pasigirti ir kitų SUV kūrėjai – „Kia Sportage”, „Kia Sorento”, „Toyota RAV4”, „Suzuki Grand Vitara” patinka įvairaus skonio pirkėjams.

„Captiva” salonas, labai panašus į neseniai pradėto gaminti naujos kartos sedano „Epica”, neturėtų nuvilti ir palyginti išrankaus vairuotojo – vietos pakaks ir jam, ir keleiviams, prietaisų skydas patogus naudoti, medžiagos palyginti kokybiškos.

Elektra valdomi langai, automatiniai valytuvai, atskirai atsidarantis galinių durų stiklas, CD grotuvas su MP3 funkcija – visa tai yra standartinės įrangos pakete.

Prabangesnės LT modifikacijos pirkėjams siūlomi 17 colių ratlankiai, aštuoni garsiakalbiai, priekiniai rūko žibintai ir kiti privalumai.

Šiais metais „Chevrolet” Europoje tikisi parduoti apie 10 tūkst. „Captiva” automobilių, kitais metais – 36 tūkst.

Tikimasi, kad „Chevrolet Captiva” labiausiai domins 35-45 metų gerai uždirbančius europiečius.

Taip pat prognozuojama, kad ketvirtadalį „Captiva” automobilių Europoje nupirks vokiečiai, sėkmės tikimasi ir Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Nyderlanduose, Švedijoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.